sluit maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
29/02/2024 23:00

Tuner111

Active member
iTrader: 93% (28/30)
Algemene informatie/specificaties
Prijs:
Bieden vanaf:
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Moorsel
sluit maar

Laatst bewerkt:
€750 min ma ik zou de Gpu ook op Tweakers zetten daar bieden ze veel realistischer, 70% van de hardware die ik hier (9lives/Beyond) in der loop der jaren heb aangeboden kwam meestal een bod onder de gevraagde min prijs terwijl ik het meestal wel verkocht kreeg op Tweakers aan de vraagprijs.

Laatst bewerkt:
zoals ik zij moet niet weg ;)

kaart heeft er +2000 gekost dus.. thanks for the free ups :)
wat iets ooit gekost heeft is irrelevant vrees ik, alles hangt af van relatieve prestaties tegen hardware dat je nu nieuw koopt.
een 4070super zal wss sneller zijn, en kost normaal 600-700€ splinternieuw met garantie.
Het 1ige voordeel is de hoeveelheid geheugen op de 3090 dat voor een handvol applicaties eventueel interresant is.
750€ lijkt me wishfull thinkin, maar je vraagt wat je wil natuurlijk.
ook wat andere vragen is onbelangrijk, wat men effectief op tafel wil leggen is het 1ige wat telt. en elke maand dat je wacht daalt de prijs.
Dat is het nadeel van een gpu in volle crisis te kopen, je bloed 2x. Maar hoe dan ook veel geluk met de verkoop

Laatst bewerkt:
Heb ook nog een RTX 3090 maar is de founders edition (was goeikoper dan die van u ) en dit gekocht in de volle crisis van de kaarten^^ wetende bij verkoop dat ge veel verlies doet gaat de mijne gewoon nooit niet weg :)

Is niet bedoeld als commentaar in mijn geval, gewoon de realiteit. Ik begrijp dat het een zure appel is als je 2000€ hebt neergeteld voor een gpu.
Op 2dehands staat een positief gekende verkoper met een 3090 voor 590€. Dat lijkt me correct. Je vraagt idd wat je wil, maar ik kan me voorstellen dat je er graag vanaf wil, anders zet je hem niet te koop he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan