Als leek ben ik op zoek naar een televisie voor op de slaapkamer. Het is al zo'n 8 jaar geleden dat ik nog eens een tv heb gekocht, en ondertussen is er wel wat veranderd. Vandaar dat ik hier eens kom horen of jullie misschien aanraders hebben in dit segment.
Qua grootte moet is 50 inch het maximum, maar eentje van 43 inch kan zeker ook. Gaat (voorlopig) vooral gebruikt worden voor het streamen van Netflix, Streamz, Youtube, VRT Nu, eventueel Yelo... Op dat vlak lijkt het me dus wel aangewezen dat hij over Android beschikt.
Het kan ook wel dat ik er later nog een Blu-Ray speler of spelconsole aan hang.
Door zelf wat te googelen kwam ik uit op de Philips The One. Op Coolblue te kopen aan €499. Is dit een goede optie, of zijn er eigenlijk wel betere?
Alvast bedankt!
Qua grootte moet is 50 inch het maximum, maar eentje van 43 inch kan zeker ook. Gaat (voorlopig) vooral gebruikt worden voor het streamen van Netflix, Streamz, Youtube, VRT Nu, eventueel Yelo... Op dat vlak lijkt het me dus wel aangewezen dat hij over Android beschikt.
Het kan ook wel dat ik er later nog een Blu-Ray speler of spelconsole aan hang.
Door zelf wat te googelen kwam ik uit op de Philips The One. Op Coolblue te kopen aan €499. Is dit een goede optie, of zijn er eigenlijk wel betere?
Alvast bedankt!