Verschiet van sommige stukken waar ik misschien meerdere uren heb overgedaan, die je nu op nog geen kwartier voorbij bent 
3,5 uur ver en zit terug in de gevangenis

3,5 uur ver en zit terug in de gevangenis
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als het tussen de lijst staan, dan wel heKan het zijn dat dit spel een PS5 Pro update geeft gehad? Ik zie deze nu opeens tussen de lijst van pro enhanced games staan.

www.dealabs.com

. Dat sounddesign, die constante geluiden in de verte, die courtyard in het donker,... Heb de game efkes een paar dagen aan de kant moeten leggen, echt. Zit nu aan die Big Daddy en daar is het probleem voor mij: ik haat bossfights. Twijfel eigenlijk gewoon om door te doen, na deze ga ik sowieso iets luchtigs moeten spelen.Ik haat die bossfights ook maar even doorbijten, daarna komt er nog een zalig stuk.Vanaf het ziekenhuis eigenlijk steeds met headset gespeeld, en mannekes, als ik dacht dat het daar al creepy was...
Die gevangenis sectie is gewoon compleet mentaal iemand proberen te kraken zeg. Dat sounddesign, die constante geluiden in de verte, die courtyard in het donker,... Heb de game efkes een paar dagen aan de kant moeten leggen, echt. Zit nu aan die Big Daddy en daar is het probleem voor mij: ik haat bossfights. Twijfel eigenlijk gewoon om door te doen, na deze ga ik sowieso iets luchtigs moeten spelen.

Probeer er op een horrormanier zo veel mogelijk van te genieten, man. SH2 remake vind ik naast de OG Outlast 1 van de beste en meest intense horrorervaringen die ik al heb meegemaakt (+ RE7 in VR, maar dat kwam ook grotendeels omdat ik constant misselijk was door de motion sickness erbovenopVanaf het ziekenhuis eigenlijk steeds met headset gespeeld, en mannekes, als ik dacht dat het daar al creepy was...
Die gevangenis sectie is gewoon compleet mentaal iemand proberen te kraken zeg. Dat sounddesign, die constante geluiden in de verte, die courtyard in het donker,... Heb de game efkes een paar dagen aan de kant moeten leggen, echt. Zit nu aan die Big Daddy en daar is het probleem voor mij: ik haat bossfights. Twijfel eigenlijk gewoon om door te doen, na deze ga ik sowieso iets luchtigs moeten spelen.
) . Na de aftiteling was ik emotioneel murw geslagen maar so worth it.