Sennheiser HD 559

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
28/02/2021 22u

Guardian-X-

Member
iTrader: 100% (110/110)
Algemene informatie/specificaties
Sennheiser HD 559
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Nazareth
Voor degene die het zich afvragen het is idd degene uit deze thread

Heb deze aangekocht om mijn HD555 te vervangen omdat ik tijdje terug de beugel heb kapotgekregen daarvan. Gisteren kwam de HD559 van "Maximslegacy" aan en na 5 minuten proberen viel me wel op dat deze anders klinkt dan mijn oude. Blijkt nu dat mijn 10j headset oude headphones een 595 is en toch wel een klasse hoger is/was. Dus ik dacht dat ik een upgrade deed van 555 naar 559 maar blijkt dus een downgrade te zijn. Bij deze gaat hij weer de verkoop in en moet ik op zoek naar een klasse hoger.

De headphones spelen perfect en goed maar als je beter gehad hebt tja tis met alle hardware zo .. of het nu audio,video,pc maakt niet uit wat is dan valt het op als je al beter gehad hebt.

Zoek gerust wat reviews op want deze headphones zijn verre van slecht (integendeel) komen in alle reviews goed uit en aan deze prijs is het zeker een bargain voor een 3 weken oude headset die ik na de eerste eigenaar (1week) amper 10 minuten gebruikt heb.

Headset komt met adapter van 6.3mm naar 3.5mm jack.

Minimum €45 excl ( 5€ minder dan wat ik er voor gegeven heb)
Meeneem €50 excl ( zelfde als wat ik er voor gegeven heb)

Ze zijn aangekocht op 20/1 en hebben dus nog bijna 2j garantie. Met kasticket erbij. Nieuwprijs ligt rond de €100
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan