SEGA Sega consoles & games

Einddatum + uur van de verkoop
23/04/2024 23:59

Slikkah

Member
Meeneem ( Antw )
iTrader: 100% (376/376)
Algemene informatie/specificaties
Opruim Retro collectie
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen
Wegens nakende verhuis dit jaar probeer ik onze verzameling wat te verkleinen,
ik zal deze thread en de volgende ( Nintendo & PS ) nog updaten naarmate ik vorder met het uitsorteren.
Het gaat overal over Master System & Mega Drive consoles, Master System games ( 150tal ), Mega Drive games ( 70 tal ).
Verder ook een 600 tal PS2, 300x PS3, 100 tal NES, SNES, etc., maar daar zal ik een aparte thread voor maken.
Ik heb enkele minimum prijzen vermeld, een evt. bod op "een gedeelte van" of het hele lot kan ook.

Deze thread is alvast voor onderstaande ( word ge-update komende dagen ) :
Mega Drive console ( PAL-B Asian versie ) mét Sonic : min. = €100
Mega Drive console ( PAL EU versie ) : Holiday Edition Kit met Streets of Rage (CIB) & Sonic (CIB) : min. = €200
Master System 2 console met Alex Kidd, doos is in goede staat maar geen inlay (=kartonnetje in de doos), voor de rest volledig compleet : min. = €90

Master system games ( te zien op de foto's ) : vanaf €10 navenant de titel, zitten wat rare ones bij uiteraard die ietsje duurder zijn.
Mega Drive games : Idem als hierboven, navenant de titel.

Mega Drive consoles :

Mega Drive games :

MS Games : No Manual

MS Games : CIB
 
Normaliter had ik hier de topic nog komen aanpassen, maar aangezien ik volop in voorbereiding naar een verhuis toe zit heeft Nijntje in PM nog wat andere dingen kunnen bekijken (evenals Doolby) zodoende dit wat uit de hand is gelopen "on the way".
De vraag om het in de topic te bekijken/bevestigen dmv een toegevoegde meeneem o.d. was ik nog van zin aangezien er niet veel animo was.
Nijntje is (tijdelijk?) gebanned blijkbaar, maar het is dus ietwat samenloop van omstandigheden, wilde ik toch even toelichten.
 
Terug
Bovenaan