Samsung S20+ 128GB in top staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/07/2022 20:00

Riverdale27

Member
iTrader: 100% (7/7)
Algemene informatie/specificaties
Samsung S20+ 128GB
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Hasselt
Ik verkoop mijn Samsung S20+ 128GB na 2 jaar leaseperiode. Ik lease hem van het werk en na 2 jaar is die volledig van mij. Dan kan ik weer een nieuwe lease aangaan en dus mag deze weg. Met dat in het achterhoofd heb ik hem 2 jaar lang goed behandeld. Hij heeft altijd in een volledig leren hoesje (voor- en achterkant) gezeten, zonder daarin bankkaarten en dergelijke te steken die krassen geven. Foto's maken dat wel duidelijk.

Gratis siliconen hoesje erbij. Kreeg ik indertijd er gratis mij, maar nooit gebruikt. Originele aankoopdoosje ook erbij, met serienummers, etc... Officieel: SM-G985F/DS Cosmic Black 128GB.

Doe een goed bod. Kan verzonden worden, of gebracht als het niet te ver is... (regio Hasselt en omstreken). Als ik tevreden ben met het bod (ik zit te denken richting de 250 euro) dan mag die onmiddellijk weg. Zoniet staat het open tot eind juli.

Eén disclaimer: hij kan pas weg als ik mijn S22+ ontvangen heb, en die is besteld maar met de gekende lage voorraad :)

gsm1.jpg

gsm2.jpg

gsm3.jpg

gsm4.jpg

gsm5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn werkgever over de nieuwe GSM, hopelijk duurt dat niet te lang meer.
De eerste die 250 euro biedt mag er zo mee weg trouwens.

edit- 19/7
Ondertussen vernomen dat de GSM onderweg is. Voorlopig wint m1st3r. Eind volgende week verloopt het hier.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan