Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Tweet werd geretweet door een comic publisher, dus het ziet er naar uit (maar ik hoop met je mee). Een beetje gek om dat zo mysterieus op hun main account op te hypen als het enkel dat is.
Begin er ook voor te vrezen, ik wou het te hard
 
pfffffffffffffffffff


Er komt een comic.

To celebrate the 3rd anniversary of Returnal, Housemarque is excited to present an animated version of the first issue of the upcoming graphic novel - Returnal: Fallen Asteria. The 88-page graphic novel Returnal: Fallen Asteria arrives in paperback on bookstore shelves on October 22, 2024, and comic shops on October 23, 2024.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had toch graag een spel gezien in dezelfde stijl of gameplay. Desnoods in een ander universum. Of zelfs een volledig nieuw spel was goed geweest.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben daar altijd wat terughoudend in, games die mij nauw liggen en voor mij zo wat de perfectie benaderen, daar zie ik vaak liever geen extra's meer voor uit schrik dat het meer slecht dan goed zou doen aan de naam. Bloodborne is daarvan mijn grootste voorbeeld, als er ooit nen 2 komt zal ik hem spelen, absoluut, maar eigenlijk wil ik het gewoon niet, gewoon een remasterd versie of PC port en ik ben blij!
 
Terug
Bovenaan