Reisapps - alternatief voor My Maps?

KBR

Member
Voor ik op reis ga heb ik de gewoonte om een gepersonaliseerde map te maken met de Google My Maps app. Deze is echter al lang niet meer geüpdatet en mist toch een aantal features. Je kan er locaties op een kaart mee vastpinnen. Bezienswaardigheden, locatie hotel, restaurants, ... zet ik er op. Echter is het niet mogelijk om er rechtstreeks naar toe te navigeren via GPS zoals dat kan met Google Maps. Je moet dan eerst het adres kopiëren en plakken in de gewone Google Maps app. Zijn er volgens jullie betere alternatieven met meer functies (zoals navigatie)?

Welke apps zijn volgens jullie nog aan te raden specifiek voor op reis? Dingen zoals Waze voor gebruik in huurauto is me uiteraard bekend, dat gebruik ik thuis ook.
 
bijvoorbeeld.

Dit is een screenshot van "Google My Maps". Je kan hier dus alles wat je wil doen op voorhand op de kaart aanduiden. Maar er niet naar toe navigeren kan niet in deze app. In de gewone Maps app kan je dan weer zo geen kaart op voorhand maken.

Ik weet niet of mijn uitleg een beetje duidelijk is.
 
bijvoorbeeld.

Dit is een screenshot van "Google My Maps". Je kan hier dus alles wat je wil doen op voorhand op de kaart aanduiden. Maar er niet naar toe navigeren kan niet in deze app. In de gewone Maps app kan je dan weer zo geen kaart op voorhand maken.

Ik weet niet of mijn uitleg een beetje duidelijk is.
Je wil dus niet noodzakelijk een bepaalde route volgen met vaste stops onderweg. Maar eerder een hoop points of interest in een regio en dan er in een random volgorde naartoe gaan?

In Google Maps kan je een locatie ook bewaren in een lijst en die lijst oproepen en op map bekijken. Van zodra je dan een punt aanduidt kan je zoals gewoonlijk er naar navigeren.
 
In Google Maps kan je inderdaad ook lijsten maken met gemarkeerde punten dus dat zou je wel moeten verder helpen dan.
 
In google maps sla ik de interessante punten op met een 'ster'. Kan je daar ook lijsten maken enz
 
Terug
Bovenaan