Laptops VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
09/09/2022 20:00

Gizmoke666

Member
Moerzeke
iTrader: 100% (77/77)
Algemene informatie/specificaties
Prijs = minimum = meeneem
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Hamme
  • Dell lattitude E5470 - i3 - 128GB m.2 SSD - 8GB (verkocht & afgehaald)
  • Dell lattitude E5470 - i3 - 128GB m.2 SSD - 8GB (verkocht & afgehaald)
  • Lenovo B50-50 intel i5 - 256GB SSD - 4GB - nieuwe batterij - model: 80S2000LMB (verkocht & afgehaald)
  • Lenovo B50-50 intel i3 - 128GB SSD - 4GB - model: 80S2000QMB (verkocht & verzonden)

Af te halen in Hamme, verzending is mogelijk, maar afhaling heeft voorkeur

Prijs = minimum = meeneem

Foto's op aanvraag

Wordt ook privé via mijn FB pagina aangeboden en via tweedehands.be

Afsluiten avond (20:00) dag volgend na bod
 
Laatst bewerkt:
wat is de staat van de batterij aub? 130 op de laatste geboden alvast
Voor de grootte van de batterij nog zeer goed, 2200mah. Ik heb op niet eens een halfvolle batterij vanop USB stick een volledige windows 10 installatie kunnen doen. Ik kan er ook nog de originele batterij van de i5 bij geven. Zelfde type.
Ik dacht dat daar de batterij defect was en had nieuwe besteld. Uiteindelijk bij het plaatsen van de nieuwe bleek ze niet defect te zijn, maar was ik ze gewoon intern vergeten aansluiten achteraf bij plaatsen SSD. Heb nieuwe toch gestoken en oude nog werkende bijgehouden.

Bod 130 aanvaard
 
Laatst bewerkt:
Eventueel interesse in één van de E5470's, kan je daar iets meer over vertellen?

- algemene uiterlijke staat toestellen, krassen, stickers, slijtagesporen?
- azerty of qwerty
- staat batterij, hoeveel uur op een lading?
- i3 processor is de 6100u neem ik aan?
- 1920x1080 of 1366x768 schermresolutie
- accepteert die pci-e nvme M.2 drives of enkel msata?
- 4GB is dat één latje van 4GB of 2x2GB dat erin zit?
- zit de oplader erbij
 
Eventueel interesse in één van de E5470's, kan je daar iets meer over vertellen?

- algemene uiterlijke staat toestellen, krassen, stickers, slijtagesporen? --> geen stickers, lichte krassen en gebruikssporen, zijn uiteraard gebruikt de voorbije jaren, heb op foto exemplaar genomen met meeste krassen (degene die al verkocht is), maar geen diepe sporen of echte beschadiging
- azerty of qwerty --> AZERTY, verlicht
- staat batterij, hoeveel uur op een lading? --> health excellent volgens DELL zelf, hoeveel uur op lading geen idee,
- i3 processor is de 6100u neem ik aan? --> klopt 6100U
- 1920x1080 of 1366x768 schermresolutie --> 14" 1366x768
- accepteert die pci-e nvme M.2 drives of enkel msata? --> geen idee, niet getest, nu zit er een M.2 SATA in
- 4GB is dat één latje van 4GB of 2x2GB dat erin zit? --> is fout van mij bij kopiëren, is 8GB 2x 4GB
- zit de oplader erbij --> ja originele DELL lader

Antwoorden in de reply in oranje, hieronder enkele foto's die ik 5min geleden genomen heb.
Openingspost is ook aangepast, want ze hebben 2x 4GB, was fout van mij. Met al dat kopiëren en plakken.







 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan