Reddit filmpjes spelen automatisch af

StannekeS

Crew Member
Crowdfunder FE
Wanneer reddit filmpjes gelinkt worden beginnen deze automatisch af te spelen in bepaalde browsers.
 
Kunnen we stoppen met die reddit-filmpjes jongens? Die spelen hier steeds automatisch af, schijte-irritant.
Idd, gewoon een link plaatsen volstaat wel, iemand die het dan nog wilt zien kan er altijd wel op klikken. Nu kan je deze thread niet meer opendoen zonder die (BS) filmpjes hun audio te aanhoren.
 
Idd, gewoon een link plaatsen volstaat wel, iemand die het dan nog wilt zien kan er altijd wel op klikken. Nu kan je deze thread niet meer opendoen zonder die (BS) filmpjes hun audio te aanhoren.
De forum software negeert de link hier en maakt er terug een MEDIA tag van. Als je er eentje mute, dan mute je ze in de toekomst allemaal. (Enfin zo is het bij mij toch)
 
Aan onze kant alvast niet veel (dit is embed code van Reddit zelf die extern opgehaald wordt om hier te gebruiken).

Enige dat wij kunnen doen is Reddit link detectie afzetten, met risico dat alle reeds geposte Reddit links compleet gebroken zullen zijn.

(( bij mij doet ie niets in zowel Chrome als Firefox op een breed scala van embeds: twitter, youtube, reddit, ... nochtans bij mijn weten nog nooit bewust iets voor aangepast in settings want ik gebruik Firefox nooit :unsure: ))
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het op mijn windows desktop met Firefox, en op mijn windows laptop met Chrome. Enkel met redditvideo's, bij YouTubelinks spelen ze niet automatisch af.
 
Door de Reddit-linkdetectie (die vaak superhandig is), zet Xenforo [MEDIA][/MEDIA]-tags rond een automatisch verkorte URL.
Die Media speelt automatisch af, onder andere afhankelijk van je browserinstellingen en je instellingen van Reddit zelf.

De poster kan dit voorkomen door zijn link niet gewoon in het topic te plakken, maar de volledige link tussen deze tags te plaatsen:
Code:
[URL unfurl="false"]https://www.reddit.com/r/ambetantefilmpjes/comments[/url]
 
Laatst bewerkt:
Door de Reddit-linkdetectie (die vaak superhandig is), zet Xenforo [MEDIA][/MEDIA]-tags rond een automatisch verkorte URL.
Die Media speelt automatisch af, onder andere afhankelijk van je browserinstellingen en je instellingen van Reddit zelf.

De poster kan dit voorkomen door zijn link niet gewoon in het topic te plakken, maar de volledige link tussen -tags te plaatsen.

Vertrouwen op de poster om dat niet te doen is geen oplossing. Kan dit niet aan jullie kant verholpen worden?
 
Vertrouwen op de poster om dat niet te doen is geen oplossing. Kan dit niet aan jullie kant verholpen worden?
Jammer, maar helaas. Dat is onmogelijk. Xenforo maakt er vanzelf een verkorte link van. Die achteraf aanpassen lukt hoogstens tijdelijk en zal ook hit-or-miss zijn en zodra Reddit zijn code aanpast, zijn alle links op het forum broken. De embeds alleen uitzetten werkt ook niet omdat de link dan verdwijnt.

We hebben het echt op alle mogelijke manier geprobeerd, en zijn niet het enige forum dat daarmee zit. Er is nu een entry in de FAQ die erop wijst en er zijn je browserinstellingen en redditinstellingen die je zelf ook kunt wijzigen. Bij mij spelen Redditlinks af zonder geluid, ik denk dat dat werkt door ze één keer te muten, dan zijn ze allemaal gemutet.

Edit: de link naar de FAQ, maar da's hetzelfde als deze post: https://www.beyondgaming.be/threads/faq.1227/page-2#post-738360
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Avi
Terug
Bovenaan