Raspberry Pi 4B 8gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of het voor uw use-case ook kan dienen, maar ik heb nog een Pi Zero 2 W met case liggen. Aangekocht november vorig jaar, maar gewoon nooit gebruikt omdat ik een andere oplossing voor mijn use-case had gevonden.

€8 + verzendkosten en ik wil het u opsturen (Pi zero 2 W + case , voor €10 doe ik er nog een microsdkaart bij )

Edit: reeds verkocht

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het voor uw use-case ook kan dienen, maar ik heb nog een Pi Zero 2 W met case liggen. Aangekocht november vorig jaar, maar gewoon nooit gebruikt omdat ik een andere oplossing voor mijn use-case had gevonden.

€8 + verzendkosten en ik wil het u opsturen (Pi zero 2 W + case , voor €10 doe ik er nog een microsdkaart bij )
Bedankt voor aanbod maar ben specifiek opzoek naar een Pi 4b 8gb voor onderzoeksdoeleinden

hoeveel zou je er voor willen geven?

hier eentje liggen die ik momenteel ongebruikt laat, doel was om er een monitor systeempje op te zetten, dus je kan er een 10,1 inch scherm bij kopen als je wil ( moet niet, die kan ik nog voor andere keer houden )

edit: gewoon een beetje jammer dat met het huidige chip klimaat er eentje ongebruikt blijft, daarmee mag ie weg

ik ben eventueel wel geintresseerd hiervoor?
kan je bovenstaande opsturen voor 15,7€?
eventueel verder afhandelen via pm?

Nog snel even reageren voor deze gesloten wordt.
Mocht iemand nog ene wegdoen voor redelijke prijs ben ik ook geïnteresseerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan