Computer Raspberry pi 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moonbaby

Active member
Westerlo
iTrader: 100% (111/111)
Gevraagde goederen
Raspberry pi 4
Ik ben opzoek naar een raspberry pi 4 (model B?).

Ik heb geen idee of de originele 4 wifi heeft of niet, maar dit wel noodzakelijk voor de toepassing.

Geen case nodig maar als die erbij zit is dat natuurlijk geen probleem.

Alvast bedankt!
 
Ik heb er nog een 5-tal liggen die ik op dit moment niet gebruik.

De pi 4 heeft standaard wifi aan boord. Heb er enkele in dienst die via wifi werken voor mijn printers.

Wat heb ik op dit moment nog over : (zonder geheugen kaart)
- 1 x pi4 met 2GB (enkel bordje)
- 1 x pi4 met 4GB ram in doorzichtige case met PoE HAT
- 2 x pi4 met 8GB ram in doorzichtige case met PoE HAT
- 1 x pi4 met 8GB ram in een Argon One case + voeding

Indien interesse, dan kan je me steeds contacteren. Ik kan er maximum 2 missen wegens liggen als backup (momenteel heel moeilijk te vinden).
Ik wil ook niet profiteren om ze hier te verkopen aan woekerprijzen, maar wil er toch een redelijke prijs voor hebben.
 
Ik heb er nog een 5-tal liggen die ik op dit moment niet gebruik.

De pi 4 heeft standaard wifi aan boord. Heb er enkele in dienst die via wifi werken voor mijn printers.

Wat heb ik op dit moment nog over : (zonder geheugen kaart)
- 1 x pi4 met 2GB (enkel bordje)
- 1 x pi4 met 4GB ram in doorzichtige case met PoE HAT
- 2 x pi4 met 8GB ram in doorzichtige case met PoE HAT
- 1 x pi4 met 8GB ram in een Argon One case + voeding

Indien interesse, dan kan je me steeds contacteren. Ik kan er maximum 2 missen wegens liggen als backup (momenteel heel moeilijk te vinden).
Ik wil ook niet profiteren om ze hier te verkopen aan woekerprijzen, maar wil er toch een redelijke prijs voor hebben.
Die met 4GB ram zal wel voldoende zijn. Wat wil je ervoor?
Had trouwens geen idee dat deze moeilijk te verkrijgen zijn. Als het teveel is zal ik naar men 2b wel een kabel leggen 🙃
 
Die met 4GB ram zal wel voldoende zijn. Wat wil je ervoor?
Had trouwens geen idee dat deze moeilijk te verkrijgen zijn. Als het teveel is zal ik naar men 2b wel een kabel leggen 🙃
Ik veronderstel dat je de PoE HAT niet nodig hebt omdat je via Wifi zal werken.

De PI 4B met 4GB ram + case (zonder voeding en zonder sd-card) denk ik iets van €50 excl. of €52,5 incl. verzending naar postpunt.
Van deze kan ik momenteel niet terugvinden waar ik deze gekocht heb. Ik bestel beetje overal rond. Van alle andere die ik in mijn bezit heb, heb ik de facturen wel nog. Indien je liever met factuur, dan heb ik enkel de 2GB en de 8GB. Deze zijn allemaal aangekocht in 2021.
 
1 x pi4 met 8GB ram in een Argon One case + voeding. wat zou je voor deze willen?
In de argon case zit ook nog een M2.SSD van 128GB. Alles is aangekocht geweest in augustus 2021 (PI begin en case eind).
Voor dit alles samen heb ik ongeveer €185 betaald zonder sd-card.

- Argon case : 52,95
- M2.SSD : 33,95
- Voeding : 9,95
- PI 4B - 8GB : 89,95

Deze is constant gebruikt geweest tot paar weken terug om Home Assistant te draaien. Ik weet niet wat je allemaal wenst, anders stuur maar PM.
 
Ik veronderstel dat je de PoE HAT niet nodig hebt omdat je via Wifi zal werken.

De PI 4B met 4GB ram + case (zonder voeding en zonder sd-card) denk ik iets van €50 excl. of €52,5 incl. verzending naar postpunt.
Van deze kan ik momenteel niet terugvinden waar ik deze gekocht heb. Ik bestel beetje overal rond. Van alle andere die ik in mijn bezit heb, heb ik de facturen wel nog. Indien je liever met factuur, dan heb ik enkel de 2GB en de 8GB. Deze zijn allemaal aangekocht in 2021.
Helemaal uit het oog verloren!
Ja, deze wil ik wel (Indien nog beschikbaar).
 
In de argon case zit ook nog een M2.SSD van 128GB. Alles is aangekocht geweest in augustus 2021 (PI begin en case eind).
Voor dit alles samen heb ik ongeveer €185 betaald zonder sd-card.

- Argon case : 52,95
- M2.SSD : 33,95
- Voeding : 9,95
- PI 4B - 8GB : 89,95

Deze is constant gebruikt geweest tot paar weken terug om Home Assistant te draaien. Ik weet niet wat je allemaal wenst, anders stuur maar PM.
Ik ben het thread helemaal uit het oog …verloren wat zou u willen voor de pi 4b 8gb met voeding?
 
Ik ben het thread helemaal uit het oog …verloren wat zou u willen voor de pi 4b 8gb met voeding?
Sorry, deze pi wordt nu gebruikt door een collega.
De ander 8gb is verkocht omdat de 4gb een 2gb was. Blijkbaar klopte de referentie op de chip niet. Is chip met andere referenties.

Mijn laatste reserves wil ik nu niet verkopen wegens moeilijk te vinden en bij een panne wil ik deze z.s.m. kunnen gebruiken.

Ik heb wel nog een PoE hat dat ik kan missen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan