Rambo-thema maakt opwachting in Far Cry 6

Ubisoft en StudioCanal werken samen! Zo brengen ze samen op Rambo geïnspireerde content naar Far Cry 6 middels een nieuwe missie: All the Blood. Dit is een eerbetoon aan de drie eerste Rambo-films en het mooiste aan deze nieuwe content is dat ze voor alle spelers gratis is!

In All the Blood ontmoeten spelers een Rambo-superfan en helpen ze hem in een met bloed doordrenkte wraakactie tegen het Yaraanse leger; rechtstreeks uit een actie-blockbuster uit de jaren '80. Sluipwerk wordt gemengd met over-the-top actie en verwijzingen naar iconische Rambo-momenten. Na het voltooien van de missie ontgrendelen spelers de Vengeance Bow, een dodelijk explosief wapen dat effectief werkt tegen helikopters en zware eenheden. De Rambo-bundel is vanaf nu verkrijgbaar. Spelers krijgen hiermee toegang tot Rambo-geïnspireerde uitrusting voor Dani. Zo wanen spelers zich de meest beruchte guerrilla-soldaat uit de filmgeschiedenis met zijn iconische uitrusting, wapen, voertuig en meer.

Sinds de wereldwijde lancering op 7 oktober 2021 heeft Far Cry 6 nieuwe Special Operations, een Danny Trejo-missie en twee grote DLC als onderdeel van de Season Pass, Vaas: Insanity en Pagan: Control, toegevoegd. De derde en laatste DLC, Joseph: Collapse, wordt binnenkort uitgebracht.

 
Laatst bewerkt:
D
@TRUMP ik moest toch direct aan u denken bij deze :laugh: Veel plezier ermee :p
yes en ik heb deze game dan ook sinds vorige week uitgespeeld :D

TO FIGHT A WAR, YOU MUST BECOME WAR :D

als ik ALL THE BLOOD intyp in , vind ik niets
en als ik RAMBO in typ, krijg ik enkel die rambo skin van in mortal kombat....


ook bij de ADD ONS zie ik niets staan :

 
Laatst bewerkt door een moderator:
D
@horste en @StanTem hoe download je die ALL THE BLOOD expansie?
ik ben niet zo vertrouwd met die play store , ik koop de schijfjes...
 
FC6 is nu aan het updaten. 5.78 GB. Nu vraag ik me af of het deze update wel is, want volgens de store page zou de Title Update 4 12.33GB (zonder HD texture pack) moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan