Pushberichten geblokkeerd

Jimmypop

Active member
Vroeger kreeg ik pushberichten van het forum [vb als iemand reageerde op mijn post].
Sedert een tijdje krijg ik niets meer en als ik kijk onder voorkeuren, zie ik dat pushmeldingen geblokkeerd zijn [ik kan het ook niet aanklikken].

wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn ?

Ik gebruik een pixel 6pro.

 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het een probleem is of niet, maar uw naam is helemaal zichtbaar via deze link.

Indien je liever anoniem blijft > best via img.ur delen ofzo :)
 
Maar, even ontopic: ik zie hetzelfde op mijn Oneplus 8T en ontvang ook al een hele tijd geen pushmeldingen meer.

Zelfde verschijnsel als bij jou. Knop met "Pushmeldingen geblokkeerd" is uitgegrijsd, en zelfde melding eronder over ondersteund apparaat.
 
Toch wel vreemd of zou het een algemene bug zijn ?
Algemeen precies niet, op diverse andere devices zie ik het nog enabled staan (wat al goed is).

Is dit op je GSM rechtsreeks via de browser (chrome? of een apart geïnstalleerde bvb edge of firefox) of via "de app" (snelkoppeling met ons logo in een uitgedunde browser)? Als je inlogt in incognito modus, is het dan nog steeds blocked?
 
is via snelkoppeling met jullie logo op gsm
rechtstreeks via chrome werkt ook niet

Als ik inlog via incognito is het niet geblocked ?!

PS: via de laptop is het ook niet geblocked en niet via incognito
 
Net even Firefox op Android geopend en hier kon ik wel pushberichten aanzetten. Ik kreeg dan ook direct prompts van Android om notificaties toe te laten. Dat gebeurt bij Chrome niet.
 
Hier geen problemen met MIUI14. Druk anders eens op het slotje naast de URL. Daar zijn volgens mij meldingen geblokkeerd. Anders eens kijken via de settings van Chrome zelf voor deze site.
 
Hier geen problemen met MIUI14. Druk anders eens op het slotje naast de URL. Daar zijn volgens mij meldingen geblokkeerd. Anders eens kijken via de settings van Chrome zelf voor deze site.
Daar staat ook "notifications blocked". Bij de settings dan staat alles toegelaten en bij "notifications" staat "managed by Beyondgaming".
 
Kleine update: ik heb niets veranderd of gedaan, maar ineens komen sinds vandaag hier de notificaties WEL aan op smartphone :)
 
Terug
Bovenaan