PC Onderdelen PSU en GPU te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
09/09/2021 20h

Gentei

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (23/23)
Algemene informatie/specificaties
PSU en GPU
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen
Hallo

PSU: be quiet straight power 11 650w doos en kabels aanwezig
GPU: MSI RTX 2070 VENTUS
Beide producten zijn ongeveer 3 jaar oud komen met doos en kabels.
facturen kan ik niet meer vinden, werden gekocht bij Alternate BE.
Kaart werd gebruikt voor gaming, geen mining.

de GPU staat op ook op 2de hands

reden dat ze weg gaan is omdat ik een 3080Ti heb en dus ook de voeding moest swappen.

meeneem voor beide 600 euro

kan alleen worden opgehaald, als je in Antwerpen woont of omstreken wil ik het nog ook komen brengen.
 
Die voeding komt normaal met 5j garantie. Zou een plus zijn mocht je de factuur alsnog vinden (of via je account op Alternate downloaden) :).
Hallo, heb even in mijn mails gezocht maar heb de factuur gevonden van de volledige pc want alle onderdelen werden besteld bij Alternate, de be quiet staat ertussen.
 
Hoi Gentei, ik ben wel geïnteresseerd in de GPU voor 400, voor 50 der bij neem ik eventueel ook de PSU van je over...
Alleen het afhalen te Antwerpen zie ik niet zo zitten, ik kom van WV, welke kant van Antwerpen zit je precies?
 
Hoi Gentei, ik ben wel geïnteresseerd in de GPU voor 400, voor 50 der bij neem ik eventueel ook de PSU van je over...
Alleen het afhalen te Antwerpen zie ik niet zo zitten, ik kom van WV, welke kant van Antwerpen zit je precies?
Hallo ik zit echt pal in het centrum (6km van “het stad”) van waar moet jij komen?

EDIT: heb al een bod gekregen van 480 euro voor de gpu alleen. Ik kan vanavond een screenshot plaatsen, dus op dit moment geef ik de voorkeur aan de persoon van 2dehands.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan