PS5 BE Games PSN store krediet ruilen voor games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/12/2023 00:00

Cowboy_Henk

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
PSN store krediet omruilen voor fysieke games
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Hallo!

Ik heb een orange prepaid voor mijn smartphone en daar heb ik samen met mijn vrouw en oudste zoon maandelijks belwaarde over.
Maar die belwaarde begint op te stapelen na een tijd.

Met die belwaarde kan men psn store credit mee kopen.
Dat staat hier beschreven https://www.playstation.com/nl-be/support/store/ps-store-mobile-top-up/#top

Maar nu dacht ik te proberen om in dit forum fysieke games mee te kopen (eerder ruilen)
Dus na akkoord geef ik mijn tel nr door en dan kan de koper een aanvraag doen via console of pc in zijn/haar account om het afgesproken bedrag toe te voegen.
Ik krijg dan een smsje met een code en die moet dan ingevoerd worden op de playstation account. Voila bedrag is toegevoegd.

Ik zoek dus momenteel 2 games:

God Of War Ragnarok (PS5)
Horizon Forbidden West (PS5)

geef maar een seintje als je interesse hebt.
 
Hoi, ik heb je gisteren al gepm’d. Heb horizon (PS4, maar gratis update naar PS5) die ik je gerust wil sturen voor 30 inc. Gezien je iTrader wel graag vooraf betalen. Als je dat ziet zitten, pm gerust!
 
Hoi, ik heb je gisteren al gepm’d. Heb horizon (PS4, maar gratis update naar PS5) die ik je gerust wil sturen voor 30 inc. Gezien je iTrader wel graag vooraf betalen. Als je dat ziet zitten, pm gerust!
Ik heb het gezien hoor. Ik heb voorkeur voor ps5 doosje door mijn rare hersen kronkel. Hehe Dus ik denk er over na, als geen andere reactie van iemand anders overweeg ik jou zeker.
En ja die itrader score.. Ik had best een goeie op 9lives forum, ik dacht dat die mee ging overgezet worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan