PS5 op Medion MD30418

redsan

New member
Hey
Ik zou in het eindejaar heel graag een Playstation 5 kopen. Ik vroeg me echter af of de televisie die ik momenteel heb wel voldoende zal zijn... Het is al een redelijk oud Medion-model, maar het doet wel nog steeds heel goed wat het moet doen (alleszins voor televisie kijken en PS4 spelen). Hieronder kunnen jullie zien over welk model het gaat en wat de specificaties zijn. Kan iemand mij vertellen of het gaat lukken om daar een PS5 op te laten draaien (mijn kennis is niet echt groot genoeg)? Een PS5 zal namelijk al duur genoeg zijn, nog een extra televisie wordt misschien wat veel voor mijn rekening ;-) Alvast bedankt!

Medio MD30418 BE-A 106,7 cm / 42" LCD TV
AC: 220-240V~, 50Hz, 150W
MSN: 30013865
EAN: 27044247
PLU: 728
 
Hey
Ik zou in het eindejaar heel graag een Playstation 5 kopen. Ik vroeg me echter af of de televisie die ik momenteel heb wel voldoende zal zijn... Het is al een redelijk oud Medion-model, maar het doet wel nog steeds heel goed wat het moet doen (alleszins voor televisie kijken en PS4 spelen). Hieronder kunnen jullie zien over welk model het gaat en wat de specificaties zijn. Kan iemand mij vertellen of het gaat lukken om daar een PS5 op te laten draaien (mijn kennis is niet echt groot genoeg)? Een PS5 zal namelijk al duur genoeg zijn, nog een extra televisie wordt misschien wat veel voor mijn rekening ;-) Alvast bedankt!

Medio MD30418 BE-A 106,7 cm / 42" LCD TV
AC: 220-240V~, 50Hz, 150W
MSN: 30013865
EAN: 27044247
PLU: 728
Ik zou niet weten waarom de PS5 daar niet op zou werken?
Zolang die een HDMI heeft gaat dat wel werken, maar ge zult niet het maximum uit de PS5 kunnen halen met die TV. (4K, VRR,..)
Google liet me weten dat die TV 3 HDMI's heeft. ;)
 
Ja dat zal werken maar je tv ondersteunt slechts FullHD (1080p) terwijl de PS5 UHD (2160p of 4K) aan kan. Je zal dus niet de allermooiste graphics op je tv te zien krijgen, maar het zal wel werken.

Je zegt dat je nu al een PS4 hebt? Verwacht dan dezelfde graphics van de PS5.
 
Terug
Bovenaan