PS5 BE Games PS5 - Game - Ghost Of Tsushima Director's Cut

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30 augustus - 12u

benderke

Member
iTrader: 100% (18/18)
Algemene informatie/specificaties
Ghost Of Tsushima Director's Cut - PS5. Min 50 exclusief; meeneem: 55 exclusief
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Destelbergen

Ghost Of Tsushima Director's Cut - PS5​

Nieuw en sealed (komt uit bundel)
Meeneem: 50 euro exclusief.

Wordt ook elders te koop aangeboden (fb marketplace)

Update: nog 1 stuk beschikbaar + prijs vastgezet op 50 euro excl.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een vriend die dezelfde bundel gekocht heeft en de game ook liever zou verkopen. Hij wil deze verkopen aan zelfde voorwaarde als mij (min: 50 - meeneem 55) dus jouw bod blijft nog geldig als je dat ok vindt; indien niet geen probleem.

Topic kan dus open blijven. Ik pas men header tekstje ook ff aan.
 
Euhm. Ik denk dat hier trouwens iemand een post van 52 euro gedeelte heeft. Voor mij geen probleem om bod in te trekken, maar mag je hier zomaar posts deleten?
Mag in principe niet.

  1. Bieden = kopen (en het bod niet meer wijzigen), tenzij verborgen gebreken. Eens overboden geweest, vervalt dit gebod. Een niet-genoteerd bod onder de minimumprijs mag je terug intrekken. Bij het intrekken van een bod dat de minimumprijs had bereikt, mag de verkoper een neutrale of negatieve iTrader geven.
 
Te
Mag in principe niet.

  1. Bieden = kopen (en het bod niet meer wijzigen), tenzij verborgen gebreken. Eens overboden geweest, vervalt dit gebod. Een niet-genoteerd bod onder de minimumprijs mag je terug intrekken. Bij het intrekken van een bod dat de minimumprijs had bereikt, mag de verkoper een neutrale of negatieve iTrader geven.
Kan je zien wie geboden had? Of ik ben aan het dementeren (which i hope not) of iemand heeft zijn post gewist.
 
Heb het bod verwijderd omdat er geen reactie kwam. Mocht ik ondertussen al niet elders geboden hebben, dan zou ik direct opnieuw het bod plaatsen.
No harm done. Op zich stond er gewoon een eind - tijd op men aanbieding (= deze middag) ; ik hoefde daar toch niet op te reageren denk ik?


Maar goed: back on Topic: nog 1 x de game over. Ik zal de prijs mss gewoon vast op 50 excl zetten zal wat makkelijker zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan