PS5 Hardware PS5 Disc - Nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
07/07/2023 20:00

ttz-85

Member
iTrader: 100% (8/8)
Algemene informatie/specificaties
Nieuw
PS5 Disc Edition
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Gent
Hoi,

Ik heb een gloednieuwe PS5 Disc Edition te koop. De console zit in verzegelde verpakking en komt met factuur / 2 jaar garantie.

Op te halen in Gent of verzending op kosten en risico van de koper.

Vaste prijs: €499
 
Door een actie van PlayStation uit is de PS5 nu inderdaad voor een beperkte tijd goedkoper.
Ik zou wachten met verkopen.

Ik ga je topic niet sluiten (duurder verkopen dan in de winkel mag niet), aangezien je topic er al was voordat PlayStation de prijsverlaging doorvoerde.
 
Door een actie van PlayStation uit is de PS5 nu inderdaad voor een beperkte tijd goedkoper.
Ik zou wachten met verkopen.

Ik ga je topic niet sluiten (duurder verkopen dan in de winkel mag niet), aangezien je topic er al was voordat PlayStation de prijsverlaging doorvoerde.
't Is maar enkele weken eh. Maar ik verwacht dat dit topic geen kopers zal zien aan de huidige prijs, de komende weken.

Maar dat gebeurd met games e.d. ook. Als er toevallig een sale start waardoor een game voor 2w goedkoper staat.
Ik zie die topics dan ook niet gesloten worden omdat er tijdelijk aan alternatief is.

Of dat de verkoop voor de OP ten goede komt is dan weer een ander paar mouwen. :whistle:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan