PS4 Hardware PS4 Pro met klein defect + 3 Controllers + Charging station + God Of War

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
21/11 - 20u

Snudpuff

Active member
Aalst
iTrader: 100% (17/17)
Algemene informatie/specificaties
Min : 150
Meeneem : 200
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Aalst
Wegens aankoop PS5 mag deze PS4 en toebehoren de deur uit.
Opgelet : De disc reader is zeer gevoelig en leest enkel schijfjes in goede staat, en zelfs dan leest hij sommige schijfjes niet onmiddelijk.
Werkt verder perfect en dus vooral een goede oplossing voor digitaal gebruik (digitale games).


  1. 3 controllers waarvan 1 gloednieuwe (rode met zwarte camo)
  2. 1 TB Editie
  3. Inclusief power kabel en HDMI
  4. Inclusief God of War
Staat ook op 2dehands : https://www.2dehands.be/plaats/m177...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
 
Voor mij zijn beide voldoende en in zijn totaliteit halen ze de minimumprijs.
Niet geheel duidelijk : moet ik nu nog wachten tot 21/11 of kunnen we afsluiten?
 
revel - noted en in orde voor mij. Bedankt voor de mooie geste naar T-T toe.
T-T, als we dan toch bezig zijn .. ik geef er ook nog de charging/docking station bij. Dan ben ik vanalles vanaf ;)

Ik stuur beide nog een PM
 
Da's hier ook wel een lolle.
Eerst ga je afsluiten en is mijn bod goed genoeg.
Komt er een ander bod binnen en sluit je daar direct voor af...
Geen kans op een tegenbod....
 
2 controllers en charger goed toegekomen, meteen werk van gemaakt volledig open te leggen en alles te kuisen met isopropyl, zijn bijna zoals nieuw nu.
enkel bij de zwarte controller is de batterij een beetje gezwollen, ik denk wegens te lang niet meer gebruiken want overcharge kunnen die dingen normaal niet krijgen, maar dat is het minste van mijn zorg,
zo'n batterijtjes kosten bijna niets als het niet van sony zelf is, en werken evengoed.

nogmaals mijn dank voor deze mooie deal, en revel jij ook nogmaals bedankt! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan