PS4 Hardware PS4/Nintendo Switch Lenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/05

DwightSchrute

Well-known member
iTrader: 100% (4/4)
Algemene informatie/specificaties
NVT
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Speciale vraag maar wie niet waagt, niet wint.
Elke x aantal maanden schiet het me te binnen dat er enkele PS exclusive games zijn die ik absoluut eens in mijn leven wil spelen, vaak verbonden aan nostalgie (God of War, Ratchet & Clank, Spiderman, ... ) Hetzelfde geldt voor enkele Switch games (Zelda, Pokemon, ...)

Eerder twijfelde ik om een PS4 te kopen en terug te verkopen maar misschien is er wel iemand die een PS4/switch tegen een vooraf afgesproken prijs voor bv. een maand wil uitlenen ?

Ik hoor het graag als dit zo is.

Grts
 
Voor 200 euro vind je al een tweedehandse PS4 or switch... En dan moet je niet twijfelen. Ga beter voor een switch als ik je mag aanraden. PS4 is "niet draagbaar". Op switch heb ik zeker 2000 uur op zitten nu. Splatoon 2 en Zelda heb ik al voor mij 600 uur opzitten.
 
Is toch moeilijk om zoiets uit te lenen he? Stel dat die console het begeeft. Wie is dan verantwoordelijk? of je laat die switch eens vallen. En welke prijs zou je daarvoor betalen? 50 euro op een maand? 100? Je kan beter eentje kopen en daarna verkopen als je er toch maar tijdelijk eentje wilt, want een maand is niks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan