PS4 hard drive save file redden

jehowi

Member
Hallo allemaal,

Helaas is mijn trouwe PS4 naar de eeuwige jachtvelden getrokken. Het zat er vroeg of laat aan te komen en hij was zijn geld helemaal waard, maar nu zit ik met een probleem. Gewoonlijk upload ik mijn save files naar mijn PS plus cloud, dus zo goed als alles is netjes op een online server opgeslagen. Echter wilt het toeval dat ik een videospel aan het spelen was in offline mode omdat ik de update niet wilde laten installeren (de enige keer dat ik dit doe in de livespan van mijn PS4 en net dan besluit hij het te begeven!), en zat ik zo ongeveer aan 38 uur game progress die enkel op de harde schijf van de PS4 staat. Mijn vraag is nu: Valt dit nog te redden? Is er een manier om deze hard drive bijvoorbeeld te connecteren op pc en de save file op een USB ofzo te zetten? Ik zie er echt tegenop om het spel helemaal opnieuw te beginnen als mijn PS5 er is.
 
mogelijks over te zetten door de HDD in een usb enclosure te stoppen en die dan als externe HDD te mounten op je ps5. google eens of dit werkt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan