42 (Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een wat zoutere bloemkool kan ook smaken hoor. Tenzij ze uit zo'n duivelse airfryer komt.Wel oppassen: niet alle west-vlamingen wassen hun handen nadat ze on die bloemkolen zitten
Waar komen de kindjes nu vandaan? Uit de bloemkool of uit de airfryer?een wat zoutere bloemkool kan ook smaken hoor. Tenzij ze uit zo'n duivelse airfryer komt.
En is dat dan Bergen in Noorwegen of heeft Julie Taton er mee te maken?Dopgeld mag niet meer in Europa. Gezien de dop op de fles moet blijven zitten is dat afgeschaft. Statiegeld kan dan wel weer maar dat budget is bijna volledig opgebruikt door de stad Bergen.
Bergen in Noorwegen tiens. Iedereen weet dat het daar pokkeduur is en dat daarmee het budget bijna volledig is opgebruikt. En het regent daar altijd. Julie en ik blijven op de hotelkamer genieten van haar berglandschap en de Pic De MisterV.En is dat dan Bergen in Noorwegen of heeft Julie Taton er mee te maken?
Ik snap nog altijd niet wat iedereen in die vergane glorie van Julie ziet.Bergen in Noorwegen tiens. Iedereen weet dat het daar pokkeduur is en dat daarmee het budget bijna volledig is opgebruikt. En het regent daar altijd. Julie en ik blijven op de hotelkamer genieten van haar berglandschap en de Pic De MisterV.
In een oude kom maak je de beste soep. En al zeker een waar men al veel soep in gemaakt heeft.Ik snap nog altijd niet wat iedereen in die vergane glorie van Julie ziet.
Ik heb niet graag soep met brokken.In een oude kom maak je de beste soep. En al zeker een waar men al veel soep in gemaakt heeft.
Ik heb niet gezegd welke JulieIk snap nog altijd niet wat iedereen in die vergane glorie van Julie ziet.

Vermeire?Ik heb niet gezegd welke Julie![]()
MisterV wat kennende zal het wel Julie Andrews zijn.Vermeire?
Supercalifragilousexpidalidosious!MisterV wat kennende zal het wel Julie Andrews zijn.
Hoezo, gij waart toch wel fan van vrouwen die wat ouder zijn.MisterV zwijgt.
Die oude taart van een Andrews is het alvast niet.
Negatief advies.Hoezo, gij waart toch wel fan van vrouwen die wat ouder zijn.
Don't panic!42 (Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything)