RETRO Powkiddy RGB30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
14/12/2023 14:00

Michster

Well-known member
Heusden-Zolder
iTrader: 100% (439/439)
Algemene informatie/specificaties
Powkiddy RGB30 Blue
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Heusden-Zolder
Hoi allen,

Te koop aangeboden: Powkiddy RGB30, betreft de donkerblauwe versie.

1) Komt met originele doos/accesoires
2) Aangekocht 23/11 op Aliexpress

Dit is een retro-handheld waarmee je allerhande retroconsoles op kan spelen via emulatie. Wat bijzonder is aan dit toestel is de 1:1 beeldverhouding. Zo krijg je een extra nauwkeurige beeldweergave van oudere consoles en handels zoals de Gameboy, gameboy color, neo geo pocket... Toestel wordt geleverd met twee micro-sdkaartjes die in het toestel steken:

1 kaartje van 16GB dat het besturingsysteem bevat
1 kaartje van 32GB van Sandisk dat ik zelf heb toegevoegd. (je kan zelf desgewenst een kaartje met grotere capaciteit gebruiken om nog meer games bij je te hebben)

Beide kaartjes steken in het toestel(er zijn 2 slots voorzien). Het kaartje van Sandisk kan je gebruiken om je backups van al je persoonlijke retrogames op te spelen.

Meer info over het toestel en hoe je het volledig naar eigen smaak kan instellen(klik!)

Het toestel wordt compleet en gebruiksklaar geleverd. Al wat je zelf moet doen is je game-bestanden op het sandisk-kaartje plaatsen via een laptop of pc en je kan beginnen spelen.

Foto's kan je hier vinden(klik!)


Laagste nieuwprijs die ik momenteel zie voor het toestel is €83 op Aliexpress
Mijn minimumprijs: €50 excl
Meeneemprijs: €55 excl
Verzending naar postpunt = €5, verzending naar persoonlijk adres is €6, afhalen kan te Heusden-Zolder

Gelieve altijd exclusief verzendkosten te bieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan