RPG SWITCH Pokémon Legends: Z-A

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
pokza.png


release: 2025
genre: RPG
dev: Game Freak

Zopas aangekondigd. Speelt zich af in Kalos, bekend uit Pokémon X en Y.

A new adventure awaits within Lumiose City, where an urban redevelopment plan is underway to shape the city into a place that belongs to both people and Pokémon.

 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat de term “Legends” ging gebruikt worden voor de historische settings, maar dit lijkt me juist heel modern te worden. Benieuwd wat dit gaat geven, want heel graag Legends: Arceus gespeeld en X en Y vond ik ook heel leuke games.
 
Dat was ook mijn gok, ik dacht dat ze met Let's go gingen komen voor gen 2 ofzo.
En waar kan ik daarvoor mijn geld geven? :unsure:
Gen 2 is voor mij de meest nostalgische gen. Ik kreeg geen GB van mijn ouders om de eerste gen te spelen, dus ik heb die alleen bij vrienden kunnen spelen. Maar bij de tweede gen eindelijk wel een GB Color gekregen en dan Silver en Crystal kapotgespeeld.
 
Had nu toch echt gehoopt op die Silver/Gold remake eerlijk gezegd. Good times.
Feitelijk is die remake er al in de vorm van HeartGold/SoulSilver maar ge bedoelt zeker ne remake daarvan? Ne remake van een remake? :p

Zou helemaal in de stijl van Nintendo zijn en overigens ben ik daar zeker niet tegen, op voorwaarde dat de Battle Factory ook terugkeert want dat mis ik zo hard in de Pokemon games tegenwoordig. In Sun/Moon (peins ik) was er daar wel een variant op maar die suckte tot en met.
 
Had nu toch echt gehoopt op die Silver/Gold remake eerlijk gezegd. Good times.
Da's nu toch echt niet nodig? Alweer een remake nadat ze voor de DS al opnieuw uitgekomen waren. En die versie was goed genoeg. Ge had er nog een Pokéwalker bij ook. Hoeveel keer da'k met die gele rat Pikachu op stap ben geweest... Vele kilometers in ieder geval. 😬😂
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat wat naar gehint wordt is dat we Gen 2 (en voor mij ook Gen 3) op de Switch willen kunnen spelen. Of dat nu een remake is of gewoon heruitgebracht maakt mij eigenlijk nog niet uit (hell, ik zou zelfs voor hun online service betalen om deze nog eens te kunnen spelen).
 
Ik zou er nu ook niet mee inzitten moesten ze de DS versie naar Switch/Switch2 brengen. Nintendo heeft al raardere keuzes gemaakt dan een remake van een remake xD
 
Terug
Bovenaan