Poco x3 pro 256GB | snelbieding / start €50 excl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
20/01/2022 14:00

Michster

Well-known member
Heusden-Zolder
iTrader: 100% (439/439)
Algemene informatie/specificaties
Poco X3 PRO 256GB (phantom black)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Heusden-Zolder
Hoi allen,

Wegens overschakeling naar een nieuw toestel doe ik mijn oude gsm hier graag van de hand. Aangekocht 28/11/2021 bij amazon.nl.

Wat koop je:

De gsm zelf(phantom black kleur), originele doos, boekjes, oplader en gratis oortjes inbegrepen. Factuur van amazon kan doorgemaild worden. USB-C kabel, sim-removal-tool en gsm-hoesje zijn niet inbegrepen.

Tweakers-link naar het exacte toestel: https://tweakers.net/pricewatch/1684328/poco-x3-pro-8gb-intern-256gb-opslag-zwart/specificaties/

Staat van het toestel:

De screenprotector die op het toestel zat heb ik verwijderd gezien deze redelijk wat plekken/vegen had, maar het scherm zelf is nog in uitstekende staat. Geen krasjes, plekken of vegen. Het toestel heeft een ietwat glimmende achterkant en hier kan je wel enkele "vegen" op zien onder het juiste licht, maar (in mijn ogen) niets noemenswaardig. Voor de rest houdt de batterij het nog altijd makkelijk anderhalve tot twee dagen uit bij mij, al ben ik niet zo een intensieve gebruiker.

Foto's:

Verkoopregels:

Afhaling kan te Heusden-Zolder. Verzending via Bpost.
Startprijs: €50 excl
Bieden kan tot 20/12/2022 14u00.
Bij verzending wordt het toestel opgestuurd bij ontvangst betaling, dus geen garantie dat je op kerstavond het al onder de boom kan liggen tenzij je het toestel kan afhalen te Heusden-Zolder (Limburg) ;)
 
70€ geboden.
Welke einddatum is hier nu van toepassing?
In de hoofding staat 20/1
Typfout, dus sorry als het voor enige verwarring zorgde. In het topic zelf stond nog eens de datum 20/12/2022 vermeld en de topic-titel vermeldt letterlijk "snelbieding", dus dan is het niet zo vergezocht dat 20/1/2022 een typfout was. . 2DIE4 had het winnende bod, dus de gsm gaat naar hem.
 
Ik weet niet hoe er normaal omgegaan wordt met typfouten? Mocht de datum correct gestaan hebben had ik deze zeker korter opgevolgd.
 
Ik weet niet hoe er normaal omgegaan wordt met typfouten? Mocht de datum correct gestaan hebben had ik deze zeker korter opgevolgd.
Niemand anders heeft de typfout eerder uitgewezen. Als je de logica niet kan doortrekken van het woord "snelbieding" naar een spoedige afsluitdatum en het echt niet bereid bent af te schrijven als een stom ongelukje, dan mag je je altijd richten tot een moderator.
 
Het is duidelijk dat het hier om een ongelukkig foutje gaat, zonder kwaad wil in het spel. Er zal hier dan ook geen gevolg aan gegeven worden.
 
Niemand anders heeft de typfout eerder uitgewezen. Als je de logica niet kan doortrekken van het woord "snelbieding" naar een spoedige afsluitdatum en het echt niet bereid bent af te schrijven als een stom ongelukje, dan mag je je altijd richten tot een moderator.
Oke, laten we het gewoon houden op een klein ongelukje en ik die niet aandachtig genoeg ben geweest.
Volgende keer beter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan