Film Disney+ Pinocchio

Gisteren gezien.
Ben teleurgesteld. Van de Disney-magie is amper sprake. CGI is niet altijd even goed. De fee trekt op de kl*ten en er is nogal een harde overgang van de ene scene naar de andere. Ook de vriendin had er meer van verwacht.
 
Gisteren gezien.
Ben teleurgesteld. Van de Disney-magie is amper sprake. CGI is niet altijd even goed. De fee trekt op de kl*ten en er is nogal een harde overgang van de ene scene naar de andere. Ook de vriendin had er meer van verwacht.

Ik denk dat duidelijk is waarom de wieties het op D+ gedumpt hebben en niet in de bioscoop uitgebracht hebben. Best jammer om te zien hoe hard Zemeckis zijn carriere in het slop geraakt is.
 
Net gezien, wat is me dat jong. Disney, stop met uw klassiekers te hermaken in live-action. Zeker als ge ze dan nog eens gaat verkrachten naar iets waar het duidelijk uit word dat je de boodschappen in uw eigen films niet meer begrijpt. En de CG is van het slechtste ik in de laatste 5j gezien heb. 0/10, gwn geen enkele redeeming quality.
Pinocchio veranderd zelfs in ne fucking speedboot 🤣
 
Net gezien, wat is me dat jong. Disney, stop met uw klassiekers te hermaken in live-action. Zeker als ge ze dan nog eens gaat verkrachten naar iets waar het duidelijk uit word dat je de boodschappen in uw eigen films niet meer begrijpt. En de CG is van het slechtste ik in de laatste 5j gezien heb. 0/10, gwn geen enkele redeeming quality.
Pinocchio veranderd zelfs in ne fucking speedboot 🤣

Echt toen ik dat zag, kon ik niet meer bij.
Geluid enal.
 
3,5/10

Slechtste film dat ik dit jaar heb gezien. Iedereen was enorm irritant (Jimminy, Pinoccio, Gepetto, dat joch op Pleasure Island), slechte CGI en vreemde stijlkeuzes (opeens dan een humanoid vos & kat?) Schaduwmonsters? Walvismonsters?

Disney lijkt te experimenteren of ze met minder budget weggeraken op straight-to-stream films?
 
Terug
Bovenaan