Pensioen sparen bij Allianz

ElkeGaming

Active member
Hoi,

Ik deed normaal pensioen sparen bij argenta ma sinds 2020 ben ik via allianz begonnen.
Tot mijn verbazing zag ik dat er in 2022. in 1 keer 600€ rendement is afgenomen.

Zijn er nog mensen bij dat hebben voorgevallen, want ik probeer nu 2 dagen mijn agent te bellen ma die antwoord niet?

Bij argenta kan je dat mooi opvolgen via je app, ma bij allianz krijg je maar 1x per jaar je overzicht.
Voel mij op dit moment wel in zak gezet door die rendement.
 
Is het een fonds? Want dan hangt dat af van hoe je fonds het doet, en gezien de wereldwijde aandelenmarkten al een tijdje door een mindere periode gaan heb je dan je antwoord.
 
Kijk eens naar de evolutie van de aandelenmarkten in 2022 en je weet voldoende. Er bestaat trouwens al een topic voor pensioensparen.
 
Denk da ik nog op zolder een boekje van ASLK heb liggen ,zal niks meer waard zij zeker eerder bijleggen .
 
Hoi,

Ik deed normaal pensioen sparen bij argenta ma sinds 2020 ben ik via allianz begonnen.
Tot mijn verbazing zag ik dat er in 2022. in 1 keer 600€ rendement is afgenomen.

Zijn er nog mensen bij dat hebben voorgevallen, want ik probeer nu 2 dagen mijn agent te bellen ma die antwoord niet?

Bij argenta kan je dat mooi opvolgen via je app, ma bij allianz krijg je maar 1x per jaar je overzicht.
Voel mij op dit moment wel in zak gezet door die rendement.
Waarom ben je bij allianz begonnen als je tevreden was van het Argenta fonds en opvolging via app?
 
Terug
Bovenaan