PC start enkel op na vele pogingen

Tomasz007

New member
Beste forumleden

Heel vroeger was ik veel met PC's bezig en ook actief op Telenet-forum en 9lives, nu al jaren niet meer. Mijn pc staat boven in mijn bureau en wordt vaak gebruikt, waardoor hij ook vaak niet wordt afgesloten. De voorbije vier weken werd hij nooit afgesloten, vandaag heb ik hem echter wel eens afgesloten.

Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik hem niet meer opgestart kreeg hierna. Ik heb hem nu uiteindelijk opnieuw aan de praat gekregen, enige wat ik gedaan heb is voeding eens in en uit getrokken, het ging niet meteen goed maar na twintigtal keer drukken op de knop, ging hij opeens aan. Alles van Windows etc. loopt wel perfect en heel vlot, er is ook geen dataverlies. De voedingskabel zat wel goed in ook toen het niet lukte.

Ik durf de pc nu natuurlijk niet meer af te sluiten. Aan wat kan dit gelegen zijn?
Alvast bedankt voor alle tips!

Groeten
Thomas
 
Beste

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ging vandaag al bellen voor afspraak voor nieuwe voeding te steken, maar raar maar waar, sinds vandaag doet hij het weer uitstekend. PC ondertussen al 5x opnieuw opgestart en telkens zonder problemen. Geen idee aan wat het kan gelegen hebben, sowieso heel vreemd fenomeen. Hopen dat het zo blijft!

Groeten
Thomas
 
Beste

Nog een korte update; uiteindelijk had pc het opnieuw, heb hem binnen gestoken en het bleek de voeding te zijn, probleem is dus opgelost met een nieuwe voeding.

Bedankt voor jullie hulp!

Groeten
Thomas
 
Terug
Bovenaan