PC games opkuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bunkerbudy

Well-known member
iTrader: 100% (42/42)
Ik heb hier een lot PC games dat weg mag. Ik weet eerlijk gezegd niet of hier interesse voor is of niet en wat je hier zelf voor kan vragen, cuz PC games... Daarom heb ik de prijs nu op €25 euro gezet als minimum prijs en €35 als meeneem, als ik er qua waarde compleet naast zit mag je het me ook gerust zeggen ( zolang het eerlijk en vriendelijk is )


Meer foto's kunnen altijd indien gewenst.

Verzending kan zeker, wel met kosten voor de koper.
 
Mogelijkheid tot aparte verkoop? Ik heb enkel interesse in The Sims Super Deluxe
Ga eerst even afwachten of er niemand interesse heeft in alles. Wil graag gewoon van het boeltje vanaf.
Moest het blijven staan mag je het zeker hebben van mij, kwil het je dan zelf gewoon opsturen en dat je enkel verzending betaald ofzo.
 
TS reageert niet meer, ook niet na pm.
Hey, mijn excuses.

Ik had gisteren uw PM gelezen maar kon toen niet antwoorden en ben het nadien vergeten net zoals ik dit topic vergeten was. Ik post hier normaal nooit iets en is een topic dat ik eigenlijk zelf ook nooit bekijk, dus mijn excuses hiervoor.

Om nu toch even op je vraag te antwoorden. Ik weet het eerlijk gezegd niet goed en zou het moeten na kijken, groot deel van de games heb ik zelf ook gewoon gekregen en ik doe ze gewoon voornamelijk weg voor moest iemand dit graag hebben als verzameling, in hoeverre de meeste games nog speelbaar zijn weet ik niet goed, ben minder thuis in zo PC games.

Ik ga het deze avond eens proberen na kijken en het u laten weten. Nogmaals mijn excuses, normaal antwoord ik vrij snel, maar dit was nu een beetje uitzonderlijk en niet men bedoeling.
 
Ik ga als jullie het niet erg vinden dit topic in zijn gehelen afsluiten, toen ik het aanmaakte heb ik er eigenlijk niet te neig over nagedacht en was het eerder met het idee dat iemand deze mss gewoon wou als "verzameling", veel van deze games gaan wrs niet meer kunnen geactiveerd en gespeeld worden en ik kan het zelf ook moeilijk na kijken en met zekerheid zeggen.

Wel nogmaals mijn excuses voor de late responses en de vergetelheid van dit specifieke topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan