Parkeren Sportpaleis / Lotto Arena

NicolasBE

Member
Wji gaan zaterdagavond naar een concert in de Lotto Arena. In het verleden herinner ik mij altijd file leed en een zoektocht naar parking. Een aantal jaar deden we de "truuk" van het water over te steken en te parkeren aan de Vaartkaai. (maar twee jaar terug was dat precies niet meer mogelijk door werken of zo)

Iemand een goeie tip? Of is het misschien toch interessant om de P+R Zwijndrecht te proberen?
 
Vaartkaai gaat misschien nu terug, die werken zijn daar weer wat gevorderd.
Als ge op safe wil spelen: parkeer u op de singel. Als ge gratis wilt staan: naast den Trix hebt ge ne Carrefour en Gamma, normaal kunt ge wel op die parking. Aan den overkant kan je hier indraaien. Daar kan je betalend parkeren of gewoon wat verder het terrein op rijden en gratis staan.
Aan Spoor Oost is er ook een betaalparking maar geen idee of die toegankelijk is (het vaccinatiedorp staat daar).
 
Vaartkaai gaat misschien nu terug, die werken zijn daar weer wat gevorderd.
Als ge op safe wil spelen: parkeer u op de singel. Als ge gratis wilt staan: naast den Trix hebt ge ne Carrefour en Gamma, normaal kunt ge wel op die parking. Aan den overkant kan je hier indraaien. Daar kan je betalend parkeren of gewoon wat verder het terrein op rijden en gratis staan.
Aan Spoor Oost is er ook een betaalparking maar geen idee of die toegankelijk is (het vaccinatiedorp staat daar).
De Carrefour is daar nu niet meer en enkel nog een Gamma. De parking zelf staat voor het grootste deel van de tijd al voor 70% vol. Dus zo heel veel plaats ga je daar niet hebben.

Op de Singel zou ik men wagen al niet zetten omwille van vandalisme.

En laten we eerlijk zijn. Het is nu ook weer niet dat de prijzen van de parking aan de Lotto Arena zo exuberant zijn.

Op elk van onze betaalparkings betaal je voor een parkeerkaartje 5 euro.

Als je dus lekker dichtbij wilt staan en niet teveel rompslomp wilt, kies voor de laatste optie.
 
De Carrefour is daar nu niet meer en enkel nog een Gamma. De parking zelf staat voor het grootste deel van de tijd al voor 70% vol. Dus zo heel veel plaats ga je daar niet hebben.

Op de Singel zou ik men wagen al niet zetten omwille van vandalisme.

En laten we eerlijk zijn. Het is nu ook weer niet dat de prijzen van de parking aan de Lotto Arena zo exuberant zijn.



Als je dus lekker dichtbij wilt staan en niet teveel rompslomp wilt, kies voor de laatste optie.
Vorige week stonden we ook op voorziene parking voor Lotto arena; daar bleef ook iemand permanent toezicht houden. Is de 5 euro wel waard vind ik.
 
Is die grote parking er niet meer vlak aan het sportpaleis ? De noordersingel ? Waar nu inderdaad ook het vaccinatiedorp nu is volgens google.

Wij hebben hm ook al eens geparkeerd waar een Mc Donalds lag en daar de tram genomen, maar geen idee waar die Mc Do weer lag :)
 
De laatste keer dat ik daar ben geweest, hebben we ons geparkeerd op de P+R aan de Bosuil. Van daaruit is het met de tram (gratis via uw inkomticket) maar 5 minuten rijden ofzo, en zover ik me herinner was dat ook geen overdrukke tram bij het terugkomen en kon ge ook vlot wegrijden.

Als ge vanuit het westen van het land komt dan hebt wellicht nog andere parkings (zoals Zwijndrecht die ge zelf al aanhaalt), maar als die verder van het Sportpaleis liggen en ge dus sowieso al langer onderweg zijt met de tram, gaat ge daar qua tijd niet veel bij winnen.

Enige nadeel aan de P+R aan de Bosuil is dat die niet toegankelijk is als er voetbal is, maar dat is dit weekend alleszins niét het geval.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan