Survival PC PS5 Pacific Drive

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
pacific.png


release: 22 februari 2024
genre: survival, open-world
dev: Ironwood Studios

Firewatch meets Stranger Things.

In this run-based driving survival adventure, you face supernatural dangers on each expedition into the Olympic Exclusion Zone. Make your base of operations in an abandoned garage, where you’ll research new parts, customize your station wagon, and chart routes deeper into the Zone. As you gather precious resources and investigate what’s been left behind in the Zone, you learn exactly what it takes to survive in this unpredictable, hostile environment.

 
Laatst bewerkt:
Speciaal, daar moet ik wel wat meer gameplay van zien want kan me nog niet helemaal inbeelden wat daar van te mogen verwachten.
Is dat een gans spel wat rondrijden en je auto onderhouden/upgraden?
 
Speciaal, daar moet ik wel wat meer gameplay van zien want kan me nog niet helemaal inbeelden wat daar van te mogen verwachten.
Is dat een gans spel wat rondrijden en je auto onderhouden/upgraden?
Tbh ik zou dat wel zien zitten gwn lekker cruisen en supernatural stuff zien
 
Wel, ik had ook interesse en heb dan op onze discord het volgende te lezen gekregen van @DaRmaZat
ja heb die demo ff gespeeld en vond het eig meer geschikt voor VR, die besturing. Zo krijg je heel wat button prompts als je rondkijkt in je auto, maar met de muis of controller voelt het gewoon awkward aan om deze dan te targetten en uit te voeren.
Plus tis heel cartoony en simple car management.
Ik snap wel dat het breder publiek aanspreekt.
Voor jou denk ik gewoon te simpel. en blijft ne survival
Art style lijkt wat op deze van The Outer Wilds, om een idee te gevenis een spel die ik af en toe nu wel lanceer, omdat het eindelijk goed draait en ik snap nu beter hoe het werktmaar qua gameplay is pacific drive gewoon te basic vind ik voor een "car game"
Ik was een beetje afgestompt door het gegeven "te simpele besturing" en "basic car game". Ik had meer crossover verwacht en minder arcady.

Dan ben ik nog wat streams gaan kijken en beslist dat ik het niet ging proberen.
 
Wel, ik had ook interesse en heb dan op onze discord het volgende te lezen gekregen van @DaRmaZat

Ik was een beetje afgestompt door het gegeven "te simpele besturing" en "basic car game". Ik had meer crossover verwacht en minder arcady.

Dan ben ik nog wat streams gaan kijken en beslist dat ik het niet ging proberen.
Nog niemand die deze in huis heeft gehaald?
Paar streamers aan het volgen die het spel binnengehaald hebben. Tot nu toe heb ik een beetje Mudrunner gevoel zelfs.. Dus rijden met de wagen, verbeteren waar nodig en dan ineens Stranger Things/Alan Wake vibe precies?
 
 
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar deze titel... DS heb ik helaas niet uitgespeeld, maar loved the vibe wel daar... En lijkt me wel een fun concept
 
Terug
Bovenaan