VTM Out Of Office

Slyke

Well-known member
Zelfzorg en mentale gezondheid zijn anno 2022 belangrijker dan ooit. En dat heeft ook VTM begrepen. In een nieuw baanbrekend experiment gaan vijf mensen met een burn-out op een zorgboerderij op zoek naar rust samen met Bruno Vanden Broecke en zes medewerkers van de Emiliushoeve.

In het nieuwe tv-programma ‘Out Of Office’ beginnen vijf mensen met een burn-out aan een experiment waarin ze anderen helpen, waardoor ze ook zichzelf kunnen helpen. Ze worden achter de schermen begeleid door hun huidige hulpverlening, zoals huisartsen en psychologen, maar ook door Sabine Vanquaillie, die al jaren werkt met leidinggevenden, hoogsensitieve personen en mensen met een burn-out.

e14c174e-1675-4199-a8ca-d670e6c98a98.jpg


Originele titel, maar de trailer die nu al een tijdje te zien is op VTM laat totaal niet uitschijnen dat dit over 'burn-out' gaat.
Benieuwd hoe ze dit hebben aangepakt...
 
Ik ben heel benieuwd, want dit kan echt wel een goed concept zijn.
Ik heb echter mijn twijfels aangezien het vorige 'baanbrekend experiment' van VTM rond jobs en loopbanen het ongelofelijk slechte Blind Gesprongen was...
 
Ik ben heel benieuwd, want dit kan echt wel een goed concept zijn.
Ik heb echter mijn twijfels aangezien het vorige 'baanbrekend experiment' van VTM rond jobs en loopbanen het ongelofelijk slechte Blind Gesprongen was...
Het zal toch niet zo slecht geweest zijn want er komt blijkbaar een 2de seizoen van Blind Gesprongen.

Wat Out Of Office betreft, ik vind het niet slecht, maar ook niet heel goed.
 

Wel vreemd om te zien dat Zaffranax een publireportage ophangt rond één van de deelnemers.
Kan toch niet de bedoeling zijn...
 
Terug
Bovenaan