Ouder Moederbord+CPU / Rams / Case / (Laptops)

Status
Niet open voor verdere reacties.

neo2k^

New member
iTrader: 100% (61/61)
Plaats aan het maken en vroeg mij af of volgende onderdelen uberhaupt nog verkoopbaar zijn. And if so, wat een schappelijke richtprijs ervoor is:
-Moederbord ASUS P8P67 LE met Intel i7-2600k
-2x Corsair XM3 4GB DDR3 Ram @ 1600MHz
-Case: Een Fractual Design waarvan ik gek genoeg het SN vind, maar niet het model. Lijkt op de Define R5 als ik google --> Ik zou een foto kunnen posten, maar ik vermoed dat deze nog het minst van al de moeite zal zijn? Containerpark ermee?

Verder heb ik nog 3 laptops liggen, leeftijd windows XP. Is het de moeite dat ik de specs hiervan post, of is dit ook gewoon containerpark? :)
 
Laatst bewerkt:
Mobo en CPU zijn nog wel wat waard als je realistisch blijft met prijzen.
De CPU is nog best verkoopbaar op zen eigen als upgrade van i3's of i5's van de 2de/3de generatie.
Zou zeggen een 45 à 60€ voor de CPU en hetzelfde voor het mobo.
Vraagprijzen op tweakers voor de cpu liggen net wat hoger dan dat, maar ze verkopen niet echt. En degenen die zoeken bieden eerder iets van een 40€.
 
Die Fractal cases zijn meestal best degelijk, met goede geluidsdemping. Zit er al USB 3 op het frontpaneeltje? De blauwe...
Met enkel USB 2 is het al wat lastiger te verpatsen...
Indien USB3 en in mooie staat toch al snel tussen de 40 en 70€...
 
Alvast een hele dikke merci, voel mij enorm geholpen :)
De kleur is inderdaad blauw, dat zal dan wel USB 3.0 zijn.

Nog juist deze mss?
-2x Corsair XM3 4GB DDR3 Ram @ 1600MHz?

Ik vind online heel wat vergelijkbare RAM aan enorm uiteenlopende prijzen...
 
Goh, dat geheugen...

Zou zeggen een 20€, max 25€.
Heb onlangs 16GB gekocht (2X 8GB) van 1866 DDR3 geheugen voor 50€.

Weerom, niemand koopt echt nog 4GB sticks, dat limiteert je fel op hoever je kan uitbreiden.
Vermoedelijke koper, iemand die reeds 2 sticks van 4GB heeft steken en goedkoop naar 16GB wil upgraden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan