Oude pokémon kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pladijs

Member
iTrader: 100% (16/16)
Oké, eindelijk eens mijn oude kaft pokémonkaarten gefotografeerd. Iemand een idee wat je hiervoor kan krijgen? En best apart verkopen of het hele lot samen? En waar verkopen?


Ik had aan minstens 100 euro gedacht, maar da's gwn een gok eigenlijk. Zitten ook zéér veel dubbele in en allemaal in relatief goede staat. Alles wel minstens 20 jaar oude :biglaugh:
 
Als je er tijd voor hebt best proberen apart te verkopen. De staat bekijken en dan kan je de waarde vinden op cardmarket.com . Ik verkoop zelf geregeld kaarten op die manier via Facebook groepen onder andere
 
Er zitten best een paar goei tussen en leuke tussen.

Maar het is best dat je apart verkoopt of via pokemon groepen.
En ook de staat is belangrijk.
 
En als lotje? Wat zou me dat kunnen opbrengen? Enig idee? Anders zal dat wel zeker eens een weekend zijn om die allemaal online te zwieren.
Zijn er zo goeie fb groepen om te verkopen?
 
Als je al lot wil verkopen zal je toch moeten kijken over hoeveel kaarten het precies gaat... en dan krijg je wellicht de gemiddelde waarde van een doorsnee kaart
 
En als lotje? Wat zou me dat kunnen opbrengen? Enig idee? Anders zal dat wel zeker eens een weekend zijn om die allemaal online te zwieren.
Zijn er zo goeie fb groepen om te verkopen?
Ja er zijn heel goede Facebook groepen waar je claimsales, veilingen of pakketverkoop kan doen. Ik zou sowieso eens elke kaart bekijken want sommige kunnen een stuk meer waard zijn
 
Met lucratieve zaken als pokémon kaarten is het zoveel waard als iemand ervoor wil geven. De waarde die online staan weergegeven zijn meestal niet de prijzen die betaald worden. Bedenk u eens goed wat je er voor wil hebben, kijk dan online wat je er volgens de noteringen van kan vragen. Is het meer dan je wilde krijgen, neem dan een gemiddelde tussen beide, en is het minder dan je verwacht had. Dan moet je je verwachtingen bijstellen.
Hoe het ook zij, als je iets als “lot” verkoopt zal ja altijd minder krijgen dan wanneer je ze per stuk(s) verkoopt . Maar dan zal je ook wel met een aantal kaarten blijven zitten. Die kan je dan eventueel aan een lot prijsje van de hand doen.
Mijn zoons 11 en 12 zijn er ook altijd mee bezig, “deze kaart is zoveel waard” en deze zoveel.. er is nog geen van beide rijk van ge worden 😝
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan