Volledige Set-ups Optiplex 9020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
29/05/2022 20:00

berenod

Well-known member
iTrader: 99% (101/102)
Algemene informatie/specificaties
Optiplex 9020 (140€ meeneem)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
SINT-KATELIJNE-WAVER
Heb hier een Optiplex 9020 staan met volgende specs:

- CPU: i7-4770K (je kan niet OC'en met de optiplex natuurlijk, maar hij is toch net dat beetje sneller dan de gewone i7-4770)
- GPU: Intel HD4600
- ram: 16GB DDR3/1600mHz (4X4GB)
- Samsung 256GB SSD (OEM PM851)
- Extra 500GB gewone SATA spinner zit er ook in.
- Front panel: 2X USB3, 2X USB2, headphone en mic
- Back panel: 4X USB2, 2X USB3, 2X displayport, 1X VGA

Deze draait nu Catalina via Open Core, dus krijgt alle updates officieel van Apple.
Alles werkt zoals het hoort, er zit een kleine USB BT dongle erop zodat Magic Keyboard/mouse/trackpad gewoon correct werkt (inclusief wake up from sleep)

Uiteraard kan je de schijf gewoon wissen en er Windows opzetten!

Het is de tower (MT), dus je kan full-size GPU steken indien je wenst (ik heb er een RX580 in gehad).

De standaard Dell voeding heeft geen PCIe kabels, dus voor een power hungry kaart zal je een andere voeding moeten steken (standaard maat in de MT).
De benodigde verloopkabel om een gewone voeding op het MOBO aan te sluiten (Dell heeft een speciale connector) zit erbij.

Met zowat de snelste CPU van de 4de generatie is dit nog een behoorlijk deftig toestel!

Geen minimum, bieden staat vrij, afsluit vrijdag 29/05/2022 om 20:00.
Gezien de toch nog redelijk waardevolle CPU, het 16GB geheugen etc, meeneem op 140€ gezet.

Als je wil kennismaken met MacOS is dit wel een héél goedkope instapper, eender welk Apple toestel op dit prestatieniveau gaat je een veelvoud kosten.








 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een vervangtoestel voor men werkpc (mailen - basic internet - word en ppt), dus denk dat dit apparaat wel in aanmerking komt.

Het feit dat je geen minimum hebt, vind ik wel lastig. Ik wil niet op je stenen staan met een misschien - in jouw ogen - belachelijk laag bod ofzo :)
 
Ik zoek een vervangtoestel voor men werkpc (mailen - basic internet - word en ppt), dus denk dat dit apparaat wel in aanmerking komt.

Het feit dat je geen minimum hebt, vind ik wel lastig. Ik wil niet op je stenen staan met een misschien - in jouw ogen - belachelijk laag bod ofzo :)
Op mijn stenen moogt ge staan hoor :)

Allee, omdat je het vraagt, minimum 60€...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan