TooChé
Well-known member
Wat is de correcte manier om een bestaande o365 user , een andere mailbox toe te kennen (of emailadres)
Wegens opsplitsen en rebranding zou een bestaande user met een ander adres moeten kunnen mailen.
Domain is toegevoegd in settings etc, dus dat ik allemaal gebeurd.
Met een alias : dan kan hij niet verzenden vanuit die alias (wat wel belangrijk is wegens commercïele redenen)
Nieuwe mailbox: moeilijk want mailboxen worden automatisch aangemaakt per user, dus hij blijft gekoppeld aan 'vorige' mailbox.
Via shared mailbox : gans gedoe om vanuit daar te kunnen verzenden
any ideas?
Wegens opsplitsen en rebranding zou een bestaande user met een ander adres moeten kunnen mailen.
Domain is toegevoegd in settings etc, dus dat ik allemaal gebeurd.
Met een alias : dan kan hij niet verzenden vanuit die alias (wat wel belangrijk is wegens commercïele redenen)
Nieuwe mailbox: moeilijk want mailboxen worden automatisch aangemaakt per user, dus hij blijft gekoppeld aan 'vorige' mailbox.
Via shared mailbox : gans gedoe om vanuit daar te kunnen verzenden
any ideas?