Computer Nuc of Mini Pc low power

Status
Niet open voor verdere reacties.

N0nick

New member
iTrader: 100% (2/2)
Gevraagde goederen
Nuc
Mini Pc
Wegen stopzetten van een overkill aan server (5% van de 320 Gig ram en 3% cpu gebruik maar 100% stroom verbruik) zou ik willen mijn esxi omgeving op een nuc of mini pc draaien.
Boot van sd of intern usb is een + punt
Ik heb reeds alles overgezet op een docker omgeving maar bots toch op beperkingen tegenover esxi.
iemand een nuc of mini pc te koop
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze 2 nog:

Intel celeron N3050
8gb ram
120gb ssd
Windows 10 Pro
Intel dual band Wifi AC


In goede en propere staat.

Volledig opnieuw geinstalleerd.

Klaar voor gebruik.

Plug & play.

Wordt geleverd met lader.

Mag weg voor 80€








Intel core I5 5250u
8gb ram
512 ssd
Windows 10 Pro
Intel dual band wifi AC

In goede en perfect werkende staat.

Mag weg voor een vaste prijs van 200€

Wordt geleverd met lader.
 
Ik heb hier nog een HP T620 ThinClient met 256gb ssd en 8gb ram.
Is natuurlijk geen werkpaard en geen idee of die krachtig genoeg is voor wat je wil doen.
Het grote voordeel eraan is het heel laag verbruik en de passieve koeling.
 
Wat is de vraagprijs?
Kan daar een 2e hdd nog bijgestoken worden en eventueel opstarten van op de SD kaart?
Eventueel wel interesse erin
2hd weet ik niet 100 procent , ik zie wel nog een extra vrije hdd caddy in zitten dus ik veronderstel van wel
opstarten van sd kaart lukt , heb ik ook nog een tijdje gedaan met een live sd kaartje van ubuntu om eens die os uit te proberen
staat momenteel windows 10 op (heeft upgrade van win8 officieel gekregen)
is een prima zuinig werkend systeempje wat eigenlijk nog best goed presteert in dagelijkse taken
had daar eigenlijk graag nog 100euro voor gekregen kan eventueel nog in samen spraak besproken worden
 
Die van mijn ETH validator komt binnenkort vrij. i7 16gb NUC + Optionele 4tb 870 Evo of 970 nvme 1tb. Heeft wel dag en nacht gedraaid sinds 12/2020, ik geef het maar mee. Zou buiten mogen voor €220 excl. ssd's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan