Play4 Niveau 4

D

Deleted member 451

Guest
Is hier nog geen thread over?

amai wat een bende macho cops zeg.... precies hun 1 moment of fame, op tv komen en lekker stoer doen.

"wat is da hier drugs? als ik er nog vind zal het uw beste dag nie zijn zulle"
"wanneer joint gerookt , gisteren??? ah dan zijde nog positief he " "nee meneer is meer dan 24 u geleden". "goe manneke, ge wilt een speekseltest , ge zult ene krijgen, en tzal een kostelijke zijn zulle".



man man, en dan die café ruzie tussen man en vrouw, die vrouw vraagt of ze nog bier mag bestellen "doe maar" zegt die politie agente.

2 minuten later stuurt ze die vrouw naar buiten en zegt ze doodleuk "ok nu gaan we je oppakken wegens openbare dronkenschap".


Ik vind dat ze de politie echt in een macho cultuur plaatsen in die serie, precies cowboys. Onze agenten in de buurt zijn gelukkiger een pak meer "mens". achja sensatie tv zeker. ik zal niet meer kijken denk ik.
 
Is dit een nieuw seizoen of een herhaling?
kweet het niet, toevallig 1 keer gekeken.

is eigenlijk de politie uitlachen imo..... gisteren 2 agenten tegen elkaar in de auto
"ha die draagt zijn gordel niet, wacht zal hem een boete geven van 175 euro".
terug in de auto, na de boete "zeg gerard, was da nie 116 euro boete normaal"
"ach jong, dak het allemaal nie meer weet eigenlijk". wtf



en zo overdreven stoer lol... "awel jong, moede gij nie met uw playmobiel zitten spelen, ipv op straat lopen".
 
Die agenten zijn het minste wat mij ergert in het programma. Die minderjarige criminele zigeuner die steeds maar wordt opgepakt en vrijgelaten omdat er geen plaats is in de instelling, daar erger ik mij dood aan! Knap dat die agenten daar zo rustig mee kunnen blijven, kan mij voorstellen dat ze die graag eens een lesje met de matrak geven.
 
ik vind het eigenlijk niveau NUL...

zelfde als "de buurtpolitie" mannekes zo stoer dat ze daar allemaal willen over komen...
of is dat echt zo , dat ze in grote steden zo de John Mclane willen uithangen tegenover iedereen?

de politie hier in mijn gemeente is zo mak als een poes, je kan daar gewoon gesprek mee aangaan, zelfs al heb je iets mis peutert.
Pas op: ze laten zich zeker niet doen hé, en als je flagrante fout maakt, krijg je een bekeuring, maar ze zijn wel menselijk.
Niet zo'n hautaine eikelkoppen zoals in dat programma....

(Je moet toch maar durven, een vrouw die over haar toeren en beschonken al is, nog extra bier laten bestellen, en dan meenemen naar buiten, en dan oppakken voor openbare dronkenschap. ) vond het wel een geslaagde reactie van haar man , die zei "en nu ga je klaarkomen zie, het moment je me de handboeien om doet. nu ga je klaarkomen he" :D :D
 
Terug
Bovenaan