Nintendo Switch Console Oled Pokemon Scarlet and Purple ( nog niet gebruikt )

I know. En hij gaat voor 250-300 euro :)
Zou raar zijn. Normaal wordt het alleen maar meer en meer waard. Net zoals de Zelda spullen die ik een tijdje geleden verkocht had.
Maar goed. Dit gaat anders een eindeloze discussie worden. Daarvoor gaat die zeker niet weg. Dan blijft hij nog maar in de kast liggen.

Zou raar zijn. Normaal wordt het alleen maar meer en meer waard. Net zoals de Zelda spullen die ik een tijdje geleden verkocht had.
Maar goed. Dit gaat anders een eindeloze discussie worden. Daarvoor gaat die zeker niet weg. Dan blijft hij nog maar in de kast liggen.
Euhm ja, de waarheid kwetst soms, maar hij gaat voorlopig maar voor die prijs. Zie Pricecharting in de toekomst best.

Dit zegt ook al genoeg
Traceert gewoon nieuwprijs. Stijgende als die is, vind maar iemand :p

Kunt de gok nemen voor binnen x aantal jaar te verkopen. Pokémon fans zijn wel fanatiek. En Nintendo special edition consoles zijn denk ik bijna de enige waar ik de gok wel op zou durven nemen.

Is wel verre van een garantie gezien de Switch 2 evengoed een Switch is. En bvb de normale 3DS special editions tov de XL versie vangen uiteindelijk ook heel wat minder geld/animo.

Succes nog.

Dit zegt ook al genoeg
Accurater: https://www.pricecharting.com/game/...-switch-oled-pokemon-scarlet-&-violet-edition
Ik zie er veel aangeboden op ebay, onder andere voor 235 euro (in nieuwstaat). Reken dat de verkoper 20% ebay fee moet ophoesten, dus dan heb je wel een idee hoeveel hij 'maar' waard is momenteel.

Zoals Koonut zegt: bijhouden. Zal binnen 20 jaar wel meer waard zijn.

Terug
Bovenaan