Adventure PC PS5 PS4 XBOX SWITCH New Tales from the Borderlands

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
tales.jpg


release: 21 oktober 2022
genre: adventure
dev: Gearbox

Tales from the Borderlands 2.

The Borderlands aren't just home to Vault Hunters, Bandits, and weapons-corp CEOs—they’re also full of downtrodden, intrepid civilians just trying to live under the oppressive, designer wing-tips of the 1%. Something has to give! Insert three loveable losers who, individually, can’t stay out of their own way. But together? Well, they might just be able to make their wildest dreams come true!

 
Zit in de derde episode nu, leuk spel met goeie humor soms, maar niet zo goed als de eerste, die was echt episch vind ik.
 
Hmm ik zit nu aan chapter 4/5 en ik moet toch ook zeggen dat deze niet zo goed is als de eerste ze. Er zitten goede momenten maar te weinig om hem aan te kunnen raden. En die Vaultlander battles waar slaat dat op? Het enige hoofpersonage dat ik echt kan smaken is Fran. Octavio ca va ook nog maar zijn zus Anu da's echt vreselijk. Zo irritant dat mens.
 
Hmm ik zit nu aan chapter 4/5 en ik moet toch ook zeggen dat deze niet zo goed is als de eerste ze. Er zitten goede momenten maar te weinig om hem aan te kunnen raden. En die Vaultlander battles waar slaat dat op? Het enige hoofpersonage dat ik echt kan smaken is Fran. Octavio ca va ook nog maar zijn zus Anu da's echt vreselijk. Zo irritant dat mens.

Die Vaultlander battles zijn echt te dwaas voor woorden. “gasten we hebben nog iets nodig om de speler op wat knoppen te laten duwen”.
Spel komt idd nog niet aan de enkels van deel 1. Jammer want na the wolf among us was dit mijn favoriete telltale game.
 
Hmm ik zit nu aan chapter 4/5 en ik moet toch ook zeggen dat deze niet zo goed is als de eerste ze. Er zitten goede momenten maar te weinig om hem aan te kunnen raden. En die Vaultlander battles waar slaat dat op? Het enige hoofpersonage dat ik echt kan smaken is Fran. Octavio ca va ook nog maar zijn zus Anu da's echt vreselijk. Zo irritant dat mens.
Net hetzelfde gevoel, moet nog beginnen aan het laatste hoofdstuk maar het boeit me eigenlijk niet meer. En die Anu is idd verschrikkelijk irritant !
 
Ben bezig met deze af te werken voor de platinum, maar wat een schijt spel eigenlijk. Komt nog niet aan de enkels van de eerste. Hoe ze dit zo hebben kunnen verkloten…
 
Terug
Bovenaan