Overige NAS Netgear Readynas RN10200 - Zonder schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Afsluiten automatisch 48u na aanvaarden bod of meeneem geboden.

fomix

Well-known member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
2 bay NAS die vorig jaar vervangen is door een 4bay model.

Linkje naar productinformatie:

https://www.downloads.netgear.com/files/GDC/datasheet/en/RN100.pdf



Lijstje met compatibele schijven kan gevonden worden op volgende link:

https://kb.netgear.com/20641/ReadyNAS-Hard-Disk-Compatibility-List

-> Selecteer 'RN102' in de dropdown.

-> Ten zeerste aangeraden om hier rekening mee te houden. Zelf ervaren dat schijven die niet op de lijst staan gewoon niet herkent worden door het toestel.

Gezien ik niet direct een huidige prijs vond (tweedehands of nieuw) hanteer ik volgende prijzen:

- Min: 20€

- Meeneem: 100€



Afhalen kan te Oud-Heverlee (tegen Leuven). Vanaf 50€ wil ik 50km rijden om de NAS af te leveren.

Verzending wil ik liever vermijden. Bieden gebeurt dus steeds exclusief en (mogelijks lagere) biedingen zonder verzending genieten de voorkeur.



Afsluiten automatisch 48u na aanvaarden bod of geboden meeneem.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Oud-Heverlee
2 bay NAS die vorig jaar vervangen is door een 4bay model.

Heeft altijd prima gewerkt en is gebruikt in een RAID 0 , 1 en X-RAID opstelling (nooit tegelijk uiteraard :))

Kan prima gebruikt worden om Full HD content te streamen over het netwerk. Bij 4K heeft ie moeite om beeld en geluid gesynced te krijgen. H265 codecs zijn ook af te raden. Bij mezelf steeds gebruikt met Kodi en Plex.



Nice 2 know, model krijgt nog steeds firmware upgrades van de fabrikant ook al is dit ondertussen 8j oud.



Linkje naar productinformatie:




Lijstje met compatibele schijven kan gevonden worden op volgende link:


-> Selecteer 'RN102' in de dropdown.

-> Ten zeerste aangeraden om hier rekening mee te houden. Zelf ervaren dat schijven die niet op de lijst staan gewoon niet herkent worden door het toestel.

Gezien ik niet direct een huidige prijs vond (tweedehands of nieuw) hanteer ik volgende prijzen:

- Min: 20€

- Meeneem: 100€



Afhalen kan te Oud-Heverlee (tegen Leuven). Vanaf 50€ wil ik 50km rijden om de NAS af te leveren.

Verzending wil ik liever vermijden. Bieden gebeurt dus steeds exclusief en (mogelijks lagere) biedingen zonder verzending genieten de voorkeur.



Afsluiten automatisch 48u na aanvaarden bod of geboden meeneem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan