Naar welke podcast luister jij?

De DIW jubilee podcast leuk om naar te luisteren, als je graag naar de ideale wereld kijkt tenminste. Of interesse hebt in het reilen en zeilen achter de schermen van een tv programma.
 
Volgt er iemand de podcast "Achter de Schermen"?
Ik kan de droge humor best smaken
Zitten heel goeie afleveringen tussen, als er leuke gasten zitten. Soms ook wel vreselijke gasten, maar die afleveringen skip ik gewoon. Volgende aflevering Jonas Geirnaert en Jelle De Beule. Daar kijk ik erg naar uit!
 
Volgt er iemand de podcast "Achter de Schermen"?
Ik kan de droge humor best smaken
Ik luister ook meestal. Maar de grappen en anekdotes dat ze week op week herhalen beginnen toch wel tegen te steken en dat afsluiten met dat liedje mogen ze ook achterwege laten. Alles lijkt ook immens vooraf af gesproken te zijn, ze proberen het helemaal spontaan te doen overkomen maar het is verre van.
 
Ik luister ook meestal. Maar de grappen en anekdotes dat ze week op week herhalen beginnen toch wel tegen te steken en dat afsluiten met dat liedje mogen ze ook achterwege laten. Alles lijkt ook immens vooraf af gesproken te zijn, ze proberen het helemaal spontaan te doen overkomen maar het is verre van.
Ja, maar ze zetten wel Baardegem op de kaart!!
 
Dan Carlin’s Hardcore History: Twilight of the Aesir II. Als je ook maar de kleinste interesse hebt in geschiedenis is Hardcore History een aanrader.
 
Toch even de dames van Audiocollectief Schik vermelden, die na Bob en El Tarangu weer een prachtige podcast afleveren met 'De Erfenis'
Prachtige verhalen op mooie manier gebracht. Vooral de afleveringen van Iris blijven hangen
 
Frietcast met Andries Beckers geprobeerd maar halverwege afgezet.
Petra kon echt geen interessante vragen stellen.
 
Net de meest recente Gremlins Strike Back geluisterd met de eindejaarslijstjes. Aflevering 200 gaat hun laatste zijn blijkbaar, nog 4 te gaan :cry2:
 
Toch even de dames van Audiocollectief Schik vermelden, die na Bob en El Tarangu weer een prachtige podcast afleveren met 'De Erfenis'
Prachtige verhalen op mooie manier gebracht. Vooral de afleveringen van Iris blijven hangen
Pas El Tarangu geluisterd ook. Die vond ik heel fijn. De Erfenis vond ik dan weer ietsje minder, voor mij een beetje te veel de pathos-kant op :) Maar ik ga Bob zeker ook nog proberen.

Verder heb ik me ook echt wel geamuseerd met Batavia, wet meer een hoorspel bleek dan een nonfictiepodcast, wat ik eerst dacht :D Maar heel plezant met heel goeie stemacteurs.
 
Tuesday's with Stories
Joe List & Mark Normand die op een sneltempo hun bestaan als stand up afratelen. Casual, geen gezaag, 128 puns per minuut. Fun.
Als je met een episode moet beginnen
 
Maat van mij is voor z'n podcast op zoek naar gamedesigners, Vlamingen die dus een game creëren. Hier toevallig iemand die iemand kent? En liefhebber van podcasts, uiteraard :tongue:
 
Terug
Bovenaan