Naar welke podcast luister jij?

Vogels zijn dino's. Ze wilden het wat té goed doen waardoor ze te weinig afleveringen uitbrachten en recent zijn er weer wat meer gekomen. Perfect is the enemy of good.

World War II with Tom Hanks

Podcast zit fantastisch in elkaar en de verschillende fronten worden duidelijk uitgelegd.

On the same topic, ooit eens begonnen aan WWII week by week op YouTube. Wat een geniaal format was dat, helaas duurde het ironisch genoeg wat te lang voor mij.

From the Oasthouse with Alan Partridge, ik lach me meerdere keren per aflevering een kriek.
Wel eerder voor Partridgefans natuurlijk. Coogan heeft echt een heerlijk talig, typisch Brits gevoel voor humor.

🤮🤮

Hoe kan een podcast zelfs zoveel kosten? Een decor, een vergoeding voor de mensen en wat reclame.
En dat dan om een handvol queers, transgenders en mensen met beperkingen (die ze gerecycleerd hebben uit andere programma's) nog eens hun zelfde verhaal te laten doen. Verhalen die anno 2026 toch echt uit niet meer zo uitzonderlijk zijn en waar je tegenwoordig op quasi élke zender, in élke serie, in élke film, etc. al om de oren mee wordt geslagen.

Maar Gennez wil het warm water nog eens herherherherheruitvinden blijkbaar en noemt mensen die vinden dat de overheid zich hier niet mee moet bezig houden (omdat er al een overaanbod bestaat) "extremisten".

Hoe kan een podcast zelfs zoveel kosten? Een decor, een vergoeding voor de mensen en wat reclame.
Omdat de podcast zelf niet zoveel kost maar HLN graag met clickbait titels en sensatieartikels komt natuurlijk.
Het is de hele 3-jarige campagne, waar de podcast deel van uitmaakt, die zoveel kost.

De minister benadrukt dat de videopodcast past in een driejarige sensibiliseringscampagne die breder is dan enkel de videopodcast. De kostprijs van 800.000 euro omvat de creatie, productie en marketing van de podcast over 3 jaar tijd, alsook de brede strategie waarbij experten en middenveldorganisatie mee betrokken worden.

HLN is al ettelijke jaren onze maatschappij aan het kapotmaken. 9 op de 10 mensen is gefrustreerd door artikels als deze die niet waar zijn, ik snap écht niet dat daar nog nooit reactie op gekomen is (door Pano bv)

Laat ons eerlijk wezen, de nonkel met grote uitspraken op het familiefeest is gewoon zijn hln clickbait titels aan het aframmelen en wordt jaar na jaar gekker en gefrustreerder. Die mensen die het noorden verliezen omdat de appels op zijn in Aldi, dat zijn die mensen die dagelijks HLN lezen.

Terug
Bovenaan