Muziekquiz

Ik had precies iets meer verwacht van een mod op het muziekforum :unsure: .

tN7sfaE.jpg
 
Men kan zich opgeven om er ééntje te maken ? Drie minuten van je leven, dat kan ook wekelijks ?
 
wel, wel, wel. toch bijna kid c van de troon kunnen gooien.
hoe slaan jullie die feitjes allemaal op in jullie geheugen :unsure:
 
ik heb bijna alle vragen gegokt, maar blijkbaar toch nog redelijk wat juist gegokt :unsure:
kan je eigenlijk achteraf ergens de juiste antwoorden terugvinden?
 
Die vragen waren (bijna) allemaal veel te mainstream voor mij om te weten. Vermoed dat ik nog geen 5/10 heb. :unsure: 😅
 
Leuk!

Heb me er ook eens aan gewaagd. 21e plaats, pure middenmoot. En dat door meer dan de helft te gokken (was er giscorrectie actief?).

Da's mijn probleem bij andere (zaal)quizzes ook: als het de muziekronde is, dan gaat dat altijd over weetjes en fait-divers waarbij ik het in Keulen hoor donderen. Bij zo'n zaalquiz met een dergelijk abominabel resultaat zou ik dan nu zeggen: tijd voor een Duvel!
 
Allerlaatste bump. :tongue:

Vanavond loopt om middernacht de muziekquiz af en ons @Slyke heeft helaas haar podiumplaats verloren. :frown:

Maarrrrr, er is wel een winnares in plaats van een winnaar, aangezien @Squidward de 1ste plaats heeft veroverd met 2189 punten! Je moet dus al meer dan 2000 punten halen om nog in de top 3 te geraken. Succes!
 
Terug
Bovenaan