MSI Katana 17 B12VGK gaming notebook

Einddatum + uur van de verkoop
31/04/2024 18:00

Jonathan

Active member
iTrader: 100% (4/4)
Algemene informatie/specificaties
17" IPS 144hz scherm
Intel Core i7-12650H
Geforce RTX-4070/8GB
1TB SSD
16GB RAM
Windows 11
Belgische keyboard layout

Minimumprijs: 1.000 euro
Meeneemprijs: 1.200 euro
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Zwevegem
Het toestel is aangekocht in september bij CoolBlue door een oudere man om "fotobewerking" mee te doen, en is amper gebruikt voor wat Photoshop Elements en Powerpoint.
Games, buiten Solitaire, heeft het toestel nog niet van dichtbij gezien.
Voorkeur gaat uit naar afhaling. Verzending is mogelijk op kosten en risico van de koper.

Het toestel wordt ook te koop aangeboden via Facebook Marketplace.

 
Bodje van 1000 euro afgehaald, maar euh... die afsluitdatum?
Tot 31/04 ga ik echt niet wachten... ben eerder dringend op zoek...

Dat snap ik.

Bij ons staat er echter geen druk achter om het toestel snel te verkopen. Voor het minimumbod ga ik de verkoop dus niet eerder afsluiten.
 
Dat snap ik.

Bij ons staat er echter geen druk achter om het toestel snel te verkopen. Voor het minimumbod ga ik de verkoop dus niet eerder afsluiten.
Alle begrip daarvoor, maar voor 1259 heb je een nieuwe 16" HP Victus met beter scherm en processor en volledige garantie. Het enige voordeel hier is een grotere SSD.

Ik wil mijn bod nog optrekken naar 1050 afgehaald als snel afhandelen dan mogelijk is, maar dat is echt mijn plafond.
 
De prijszetting van MSI is nu eenmaal hoger dan die van HP. Het toestel dat ik hier verkoop wordt momenteel via Alternate e.d. te koop aangeboden voor 1.599 euro. Dat is dan ook de marktwaarde waar ik mij op baseer.
 
De prijszetting van MSI is nu eenmaal hoger dan die van HP. Het toestel dat ik hier verkoop wordt momenteel via Alternate e.d. te koop aangeboden voor 1.599 euro. Dat is dan ook de marktwaarde waar ik mij op baseer.
Geen probleem, mijn bod van 1050 afgehaald blijft nog 48u geldig. En anders free up en veel succes nog met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan