Msi GP66 12UGS vector/ RTX3070TI 1TB bieden vanaf 1600 EURo, meeneem 1800 EURo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
14/02/2022 20:00
Harelbeke
iTrader: 100% (11/11)
Algemene informatie/specificaties
Msi vector
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Harelbeke
Beste vrienden,

Splinternieuwe MSI vector te koop.
I7 12700h
Rtx 3070TI
1TB SSD
Azerty klavier
16 Gb ram

Aangekocht bij alternate gisteren.

Had deze aangekocht gisteren maar zojuist het nieuws gekregen dat mijn series x na een jaar wachten eindelijk onderweg is.

Aangekocht met volgende accessoires:

Corsair k65 rgb mini keyboard
Logitech g502 muis

Nieuwprijs van alles samen was 2698 EURO.

Bieden vanaf 1600 EURO ,meeneem 1800EUR, afsluit 11 feb 20u

Laatst bewerkt:
Had deze aangekocht gisteren maar zojuist het nieuws gekregen dat mijn series x na een jaar wachten eindelijk onderweg is.

Je hebt in december een Series X verkocht op dit forum?

Die verkoop je dan, om nu een systeem na 1 dag met ruwweg €1000 verlies te verkopen, omdat je een Series X hebt die na een jaar eindelijk onderweg is?
En er zijn geen betere manieren dan €1000 verlies te pakken op 1 dag?

Allez, mooi voor de koper, maar whut?

Je hebt in december een Series X verkocht op dit forum?

Die verkoop je dan, om nu een systeem na 1 dag met ruwweg €1000 verlies te verkopen, omdat je een Series X hebt die na een jaar eindelijk onderweg is?
En er zijn geen betere manieren dan €1000 verlies te pakken op 1 dag?

Allez, mooi voor de koper, maar whut?
Moet ik mij nu serieus verantwoorden voor hetgene wat ik aankoop/verkoop?

Moet ik mij nu serieus verantwoorden voor hetgene wat ik aankoop/verkoop?

Je moet niets. Maar als je zowel in juni als in december een Series X verkocht hebt, is het wel vrij vreemd dat je nu een laptop op 1 dag tijd met ruwweg €1000 verlies verkoopt omdat er een Series X op komst is.

Stel jezelf even in de plaats van een neutraal persoon, dan denk ik dat je wel begrijpt dat dat erg raar overkomt.

Je moet niets. Maar als je zowel in juni als in december een Series X verkocht hebt, is het wel vrij vreemd dat je nu een laptop op 1 dag tijd met ruwweg €1000 verlies verkoopt omdat er een Series X op komst is.

Stel jezelf even in de plaats van een neutraal persoon, dan denk ik dat je wel begrijpt dat dat erg raar

1maal een series x verkocht omdat er een ps5 op komst was, 2de die verkocht was ondat ik bijna geen tijd meer had en ik had nog 1 in backorder staan waar van ik nu plots melding kreeg dat hij onderweg is.
Alles met factuur en zonder winst doorverkocht en perfect afgehandeld.

Laptop impulsief aangekocht bij alternate en had nog heleboel consumptiecheques... dat ik geld verlies klopt naar dat is mijn keuze, te impulsief in mijn aankopen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan