PC Onderdelen MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G (20stuks)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/01/2023 23:59

weseze

Member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Wortegem-Petegem
MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

Ik heb 20 stuks beschikbaar. (2 reeds gereserveerd)

Ze komen uit een mining rig.
Steeds in een stofvrije airco ruimte gestaan en niet overgeclocked.
Dus nog in zeer goede staat.

Enkel de kaart, geen doos meer.

Vraagprijs: €120 / stuk (€100/stuk voor allemaal samen)

Bij mij thuis af te halen en te testen. (Wortegem-Petegem)
Verzending bpost: €6 (maar ik heb liever afhaling zodat je kan zien dat ze perfect werkend zijn)
Ze staan ook te koop op 2dehands, tweakers en in vriendenkring.
 
Laatst bewerkt:
Exact hoe lang weet ik niet. Ze hebben +/-4jaar in de rigs gezeten, maar hebben zeker niet permanent gemined.
Kaarten zijn volledig origineel en er is nooit mee geprutst, geen andere bios, geen OC, niets.
Altijd in een nieuwbouwkantoor gestaan met airco, dus geen roest.
Ik heb al veel miners gezien en gehad en deze zijn echt in zeer goede staat. Nooit misbruikt en altijd netjes verzorgd.

Ik heb trouwens alle kaarten gestresstest met Furmark en allemaal presteren ze perfect.
 
via Facebook. Meneer ging ze inbouwen in pc's en zo doorverkopen, dus heeft geen zin om die nog te contacteren.

Heb wel nog 2 stuks liggen waarvan de ventilatoren versleten zijn... ging dees weekend eens kijken om daar replacement parts voor te bestellen en ze te herstellen. Dus mogelijk heb ik er dan nog 2 te koop. Zal ze sowieso eerst hier zetten aangezien hier de tofste kopers zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: RSSD
via Facebook. Meneer ging ze inbouwen in pc's en zo doorverkopen, dus heeft geen zin om die nog te contacteren.

Heb wel nog 2 stuks liggen waarvan de ventilatoren versleten zijn... ging dees weekend eens kijken om daar replacement parts voor te bestellen en ze te herstellen. Dus mogelijk heb ik er dan nog 2 te koop. Zal ze sowieso eerst hier zetten aangezien hier de tofste kopers zitten.

Doe je ze niet zo weg ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan