MS Xbox Wireless Controller Carbon Black

10 a 15?
Beter bijhouden als backup.
Zo laag had ik het echt niet verwacht hoor. :ROFLMAO:
Inderdaad, beter bijhouden als backup. Maar spelen met een controller doe ik echt niet graag. Alleen toetsenbord en muis.
Een voorbeeld: Lief of P, MOET je dat met een controller spelen omdat het handiger is voor dat spel of gaat dat ook met toetsenbord en muis?

Alvast bedankt voor je reactie!

Er zijn ondertussen al effe zeer deftige gelijkwaardige controllers van oa 8bitdo voor pc die nieuw 30 kosten. Vandaar.
Enige nut bij de Microsoft versie is klein beetje minder problemen qua compatibiliteit zoals bvb Sekiro werkt hier direct met de xbox controller, terwijl ik met mijn 8bitdo nog moest tweaken.. wat ik haat. Nog meer titels waar ik nu niet op kom. Al is het geen gigantische lijst.

Het wennen aan een controller is gewoon kwestie van tijd. Maar genoeg volk dat trouw aan hun M+KB kan blijven :p
Lies of P kan ik me niet over uitspreken maar het heeft een demo dus zeker zelf eens nakijken.

Bij "menu hevige games" in third person, zoals Monster Hunter World en Wilds heb je een hele hoop spelers die ondertussen al zeer efficiënt spelen met bepaalde wapens. Dus zoals alles op pc, tweaken naar uw goesting.

Er zijn ondertussen al effe zeer deftige gelijkwaardige controllers van oa 8bitdo voor pc die nieuw 30 kosten. Vandaar.
Enige nut bij de Microsoft versie is klein beetje minder problemen qua compatibiliteit zoals bvb Sekiro werkt hier direct met de xbox controller, terwijl ik met mijn 8bitdo nog moest tweaken.. wat ik haat. Nog meer titels waar ik nu niet op kom. Al is het geen gigantische lijst.

Het wennen aan een controller is gewoon kwestie van tijd. Maar genoeg volk dat trouw aan hun M+KB kan blijven :p
Lies of P kan ik me niet over uitspreken maar het heeft een demo dus zeker zelf eens nakijken.

Bij "menu hevige games" in third person, zoals Monster Hunter World en Wilds heb je een hele hoop spelers die ondertussen al zeer efficiënt spelen met bepaalde wapens. Dus zoals alles op pc, tweaken naar uw goesting.
De ontwikkelaars raden aan dit spel met een controller te spelen.
Dit staat er bij de meeste spellen op Steam.
Als ik dan toch met de M+KB te willen spelen dan gaat helemaal de weg om.
Dus bij sommige spellen is het/moet je toch met een controller spelen?

Ik zou het zeker ook aanraden. Maar er is ook een CSGO pro die met een ps5 controller speelt. Om maar te zeggen, doe wat ge wilt :p

Bij Lies of P of eender welk third person game dat je dan speelt op een pc scherm zal het vooral de camera zijn die je gaat moeten tweaken qua gevoeligheid.

Terug
Bovenaan