Hallo,
Sinds twee maanden krijg ik op mijn factuur een aanrekening van 6,04€ (4,99€ exclusief BTW) door een zekere Moxigames. Dit abonnement loopt op het gsm-nummer van mijn oudste zoon, maar die beweert van niks te weten.
Na wat onderzoek ben ik op het volgende uitgekomen :
Blijkbaar zijn er dus malafide bedrijven die via clickbait of whatever gebruikers een abonnement aansmeren terwijl ze niet eens doorhebben dat ze dit aan gaan.
Acties tot nu toe :
- Proximus gecontacteerd dat ik een credit nota verwachten en nu wachtende op antwoord;
- Mailtje naar Moxigames om het abonnement asap stop te zetten;
- Klacht neergelegd bij de ombudsdienst Telecom.
Wat kan ik verder nog doen? Speel ik het correct als ik via Proximus probeer te spelen door bvb mijn factuur niet te betalen?
Sinds twee maanden krijg ik op mijn factuur een aanrekening van 6,04€ (4,99€ exclusief BTW) door een zekere Moxigames. Dit abonnement loopt op het gsm-nummer van mijn oudste zoon, maar die beweert van niks te weten.
Na wat onderzoek ben ik op het volgende uitgekomen :
Klacht: fraude aanrekening door derde game store | Proximus Forum
Eergisteren kregen wij plots een SMS waarop stond dat wij ""gratis"" waren ingeschreven voor de Game store app waarvoor wij wekelijks wel 3,99 euro zouden aangerekend worden. Vreem want ik heb mij helemaal nergens voor ingeschreven, nooit een abonnement afgesloten of een contract gezien. Ik heb...
nl.forum.proximus.be
Blijkbaar zijn er dus malafide bedrijven die via clickbait of whatever gebruikers een abonnement aansmeren terwijl ze niet eens doorhebben dat ze dit aan gaan.
Acties tot nu toe :
- Proximus gecontacteerd dat ik een credit nota verwachten en nu wachtende op antwoord;
- Mailtje naar Moxigames om het abonnement asap stop te zetten;
- Klacht neergelegd bij de ombudsdienst Telecom.
Wat kan ik verder nog doen? Speel ik het correct als ik via Proximus probeer te spelen door bvb mijn factuur niet te betalen?