Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn er hier nog die eens MOHAA willen spelen? Deze staat tegenwoordig als free download en werkt nog steeds perfect. Wie zin heeft mag mij een PM sturen,of als het er veel zijn misschien eens op een vrijdagavond afspreken? Laat maar weten
Zijn er hier nog die eens MOHAA willen spelen? Deze staat tegenwoordig als free download en werkt nog steeds perfect. Wie zin heeft mag mij een PM sturen,of als het er veel zijn misschien eens op een vrijdagavond afspreken? Laat maar weten
Ik speel soms ook nog heel kort potjes mohaa op één van de beschikbare servers. Er is altijd wel tussen de 15 à 25 man online. Het is een beetje een vreemd gevoel om dat te spelen, volledig out dated en misschien moet ik het (verre) verleden maar gewoon laten rusten
Vroeger Mohaa ook helemaal kapot gespeeld, heerlijk!
Ik speel ondertussen al een hele tijd Battlefield 1, geeft me een beetje dezelfde vibes. Dat is ondertussen ook al een spel van 8 jaar oud maar de servers waar ik het meest kom zitten elke avond gewoon vol.
Vroeger Mohaa ook helemaal kapot gespeeld, heerlijk!
Ik speel ondertussen al een hele tijd Battlefield 1, geeft me een beetje dezelfde vibes. Dat is ondertussen ook al een spel van 8 jaar oud maar de servers waar ik het meest kom zitten elke avond gewoon vol.
FCB ken ik zeker nog. Ik zat in clan |X| en ook in =]BAM![=
Ook hier nooit meer dezelfde feeling gehad in andere shooters. Maar goed, te lang treuren over het verleden is ook niet goed
Aah de goede oude tijd . Clanbase, teamspeak, telenet games, spelen op een 17 inch beeldbuis (letterlijk), voor de 1000e keer The Hunt spelen omdat de map pool letterlijk 3 objective maps waren , Belgische public servers, realism grenade lineups, team belgium, BAT, afspreken op MSN messenger. De adrenaline van een 5V5 clanwar, het spastische gekronkel van strafen + leanen + bursten met een SMG. De KAR 98 sniper die geen volledig zwart kruis heeft.. Take me back!!
Goh niet echt he. MOH is meer dan een jaar voor de eerste COD uitgekomen.
Als je kijkt wat de jaar op jaar progress was in game engines in de periode 1995-2005 is dat weinig verrassend.
Was een tijd waarin je elk jaar een echt relevante hardware upgrade kon doen omdat de games zoveel progressie maakten in technologie.
Goh niet echt he. MOH is meer dan een jaar voor de eerste COD uitgekomen.
Als je kijkt wat de jaar op jaar progress was in game engines in de periode 1995-2005 is dat weinig verrassend.
Was een tijd waarin je elk jaar een echt relevante hardware upgrade kon doen omdat de games zoveel progressie maakten in technologie.
En de technologie zelf ook natuurlijk. Dat raw power komende van 1 enkele core verdubbelde bijna jaarlijks.
Ik weet nog dat ik van een 2D GPU naar een Voodoo Banshee van 3DFX ging, de eerste 2D/3D combined kaart van hun, gekoppeld aan een AMD K6-2 400MHz CPU. Fifa world cup 98 had er nog nooit beter uitgezien...